ΓΓ Ψηφιακής Πολιτικής: Σχεδιάσαμε μία συνεκτική ψηφιακή στρατηγική

0
51

Τη στρατηγική για τον κλάδο των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών ανέπτυξε ο γενικός γραμματέας Ψηφιακής Πολιτικής Στέλιος Ράλλης, μιλώντας στο Digital Economy Forum 2018: «Σχεδιάζουμε, δημιουργούμε, καινοτομούμε» έναν κλάδο, που, όπως είπε, στην Ευρώπη παρουσιάζει επτά φορές μεγαλύτερο ρυθμό ανάπτυξης σε σχέση με τους άλλους κλάδους της οικονομίας.
Ο κ. Ράλλης, ο οποίος συμμετείχε στο συνέδριο που διοργάνωσε ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πληροφορικής και Επικοινωνιών Ελλάδας (ΣΕΠΕ), εξήγησε τον λόγο για τον οποίο η Ελλάδα δεν έχει βρει τον ψηφιακό βηματισμό της σε σχέση με τις άλλες χώρες, επισημαίνοντας ότι ο λόγος είναι ότι δεν υπήρχε στρατηγική. «Η έλλειψη, λοιπόν, αυτής της στρατηγικής είναι και ο λόγος δημιουργίας του υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής» σημείωσε ο κ. Ράλλης. «Σχεδιάσαμε μία ψηφιακή στρατηγική, η οποία είναι συνεκτική, αξιολογείται και προάγει τη συνέργεια. Υπάρχουν έργα που σχεδιάστηκαν το 2013 και δεν έχουν υλοποιηθεί ακόμα το 2018. Ο λόγος δεν είναι μόνο η αιρεσιμότητα, αλλά και ότι τα έργα αυτά είναι πλέον παρωχημένα. Οι ψηφιακές τεχνολογίες προχωρούν με γρήγορους ρυθμούς. Δεν μπορούμε, λοιπόν, να αναβιώσουμε έργα του παρελθόντος με τα περιορισμένα κονδύλια που διαθέτουμε. Επομένως, πρέπει τα έργα να είναι σωστά σχεδιασμένα και να υλοποιούνται γρήγορα» διευκρίνισε ο ίδιος.
Παράλληλα, ο γενικός γραμματέας Ψηφιακής Πολιτικής τόνισε ότι τον Ιανουάριο εντάχθηκαν στο εθνικό πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων κάποια έργα τα οποία εξαγγέλθηκαν. Σήμερα, όπως είπε, τίθενται σε δημόσια διαβούλευση τέσσερα από αυτά τα έργα, τα οποία είναι κρίσιμα για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της χώρας.
«Ο κ. Μητσοτάκης μίλησε το πρωί για την ψηφιακή υπογραφή. Η ψηφιακή υπογραφή υπάρχει από το 2001. Όλα αυτά, όμως, έχουν μείνει μόνο στα χαρτιά» σχολίασε ο κ. Ράλλης.
Μεταξύ άλλων, αναφέρθηκε στο έργο της ευφυούς γεωργίας, το οποίο τίθεται σε δημόσια διαβούλευση. Όπως υπογράμμισε, το συγκεκριμένο έργο δημιουργεί ολόκληρο ψηφιακό οικοσύστημα στον πρωτογενή τομέα της αγροτικής παραγωγής.
Σύμφωνα με τον κ. Ράλλη, ένα σημαντικό έργο είναι και το barcode, το οποίο ρυθμίζει όλο το σύστημα της διανομής του Τύπου και μετράει την κυκλοφορία των εντύπων, «που θα φέρει διαφάνεια και αξιοπιστία στις μετρήσεις. Τα έργα αυτά έχουν ορίζοντα υλοποίησης έναν με ενάμιση χρόνο».
«Πιστεύουμε ότι το στοίχημα δεν το έχουμε χάσει» δήλωσε από την πλευρά του ο πρόεδρος του ΔΣ του ΣΕΠΕ Τάσος Τζήκας, ο οποίος διευκρίνισε ότι το στοίχημα είναι ψηφιακή οικονομία παντού- ηλεκτρονική τιμολόγηση, ηλεκτρονικές συναλλαγές, ανοιχτά δεδομένα.
«Χρειαζόμαστε μία ψηφιακή Ελλάδα. Στο πλαίσιο αυτό, πρέπει να κάνουμε γοργά βήματα, για να μπορέσουμε να συμβαδίσουμε με τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές επιχειρήσεις» είπε ο πρόεδρος της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ) Βασίλης Κορκίδης. «Έχουμε τις δυνατότητες και, αυτήν τη στιγμή, ίσως, μία ψηφιακή βιτρίνα, ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, δεν είναι καν αρκετό» υποστήριξε ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ.
Μιλώντας στην ενότητα «Ψηφιακή Ελλάδα-Ψηφιακή Οικονομία», ο υποδιευθυντής Β2Β Partnering and Business Development του ομίλου ΟΤΕ Σπύρος Τιμοθεάτος, δήλωσε ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός δεν είναι επιλογή, είναι αναγκαιότητα και προϋπόθεση επιβίωσης για τις επιχειρήσεις.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕwww.ert.gr

2018-05-07 18:13:00

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ