«…τα βιώματά μου υπήρξαν η κύρια πηγή έμπνευσής μου…»

Μερικές από τις συνθέσεις του έχουν ανεβεί στις πρώτες θέσεις του καταλόγου της IFPI και, παράλληλα, έχουν σημειώσει επιτυχία στα charts της Αγγλίας και της Ευρώπης. Πρόσφατα, στην Αμερική προκρίθηκε για δεύτερη συνεχομένη χρονιά στον ημιτελικό του παγκόσμιου διαγωνισμού σύνθεσης ISC και πρόσθεσε στη συλλογή του το έβδομο μετάλλιο στο διαγωνισμό Global Music Awards.

Με αφορμή τις τελευταίες κατακτήσεις του, μιλήσαμε μαζί του.

Πώς ήρθε η μουσική στη ζωή σας;  Και πότε ξεκίνησε η πορεία σας στον κόσμο της μουσικής;    

«Ξεκίνησα σε ηλικία 13 ετών να γράφω τις δικές μου μελωδίες στο synthesizer και συνέχισα στα εφηβικά μου χρόνια με σπουδές αρμονίου. Όταν αποφοίτησα από τη Νομική Αθηνών, ξεκίνησα να εργάζομαι ως δικηγόρος και παράλληλα παρακολούθησα μαθήματα σύνθεσης και παραγωγής και μετέπειτα φωνητικής. Το 2015 κυκλοφόρησα μόνος την instrumental σύνθεση “Mother Of Mine (Anna)” που είχα γράψει όταν ήμουν 13 ετών, αφιερωμένη στη μητέρα μου “Άννα” που έφυγε από την επάρατη νόσο. Η σύνθεσή μου αυτή άρεσε στον διευθυντή της FM Records, τον κύριο Νίκο Κούρτη, και την ίδια χρονιά υπέγραψα το πρώτο μου συμβόλαιο».

Το «Mother Of Mine (Anna)», βάσει επίσημων στοιχείων, συγκαταλέγεται ανάμεσα στα καλύτερα τραγούδια όλων των εποχών στην Ευρώπη! Η μουσική που γράφετε είναι, κυρίως, instrumental· πώς θα τη χαρακτηρίζατε, πώς θα την περιγράφατε;    

«Η πρώτη μου σύνθεση στάθηκε, απλώς, η αφορμή να ξεκινήσω τη δισκογραφική μου πορεία. Στο παρελθόν ως παιδί, δυστυχώς, είχα βιώσει λεκτική και ψυχολογική βία, που επαναλήφθηκε κάποιες φορές και στον μετέπειτα εργασιακό μου χώρο. Μετά και την ξαφνική απώλεια και των δύο μου γονιών, τα βιώματά μου υπήρξαν η κύρια πηγή έμπνευσής μου. Θα έλεγα πως η instrumental μουσική είναι αυτοβιογραφική. Γενικά, πάντως, μου αρέσει να πειραματίζομαι με νέα ακούσματα και να εξελίσσομαι μουσικά, δουλεύοντας στο στούντιο με αρκετά διαλείμματα, γιατί αντιμετωπίζω πρόβλημα ακοής».

Σπουδές Νομικής και άσκηση δικηγορίας· υπάρχει κάποια σύγκλιση με τη μουσική σας ιδιότητα;

«Είμαι στη μαχόμενη δικηγορία τα τελευταία είκοσι δύο χρόνια και, συγκεκριμένα, τα τελευταία επτά ασχολούμαι με τα υπερχρεωμένα νοικοκυριά. Ίσως μερικές φορές να επηρεάζομαι από τις προσωπικές ιστορίες των πελατών μου και αυτό να “αποτυπώνεται” και στη μουσική μου· παρόλα αυτά προσπαθώ να διαχωρίζω αυτές μου τις δύο ιδιότητες».

Πρόσφατα ένα κομμάτι σας παίχτηκε στο ραδιόφωνο του BBC και, παράλληλα, άλλο ένα Global Music Award προστέθηκε στη συλλογή σας. Θα μας πείτε  λίγα λόγια γι’ αυτές τις κατακτήσεις;  

«Νιώθω πραγματικά ευγνώμων για όλους όσους έχουν αγαπήσει τη μουσική μου και, παράλληλα, με έχουν βοηθήσει μέσα από το διαδίκτυο, προβάλλοντάς την. Τα τελευταία χρόνια έστελνα τις μουσικές μου στο ραδιόφωνο του BBC, χωρίς να ελπίζω σε κάτι. Όταν παίχτηκε το “Digital Love” στη δημοφιλή εκπομπή BBC Music Introducing, χάρηκα αφάνταστα. Βέβαια, στην Αγγλία είχα τη χαρά δύο από τις συνθέσεις μου –οι “Angel Of Mine”, και “Été D’Amour”- να ανεβούν στο #1 των digital charts, ενώ το κομμάτι μου “Untitled”, το καλοκαίρι του 2018, είχε ενταχθεί στην playlist του MTV. Τέλος, στην Αμερική, φέτος, το “Angel Of Mine” προκρίθηκε ανάμεσα σε 15.000 συμμετοχές στον Ημιτελικό του διαγωνισμού σύνθεσης “International Songwriting Competition”, ενώ βραβεύτηκε και με το Χάλκινο Μετάλλιο στο διαγωνισμό Global Music Awards στην Καλιφόρνια· το έβδομο κατά σειρά μετάλλιο που κερδίζω σ’ αυτόν τον θεσμό».

Έχοντας διαγράψει μια σημαντική πορεία τα τελευταία  χρόνια, τί είναι αυτό που δεν έχετε κάνει και θα θέλατε; Και, πείτε μας κι αν υπάρχει κάποιο πλάνο για νέα κυκλοφορία μέσα στο 2023.

«Θα ήθελα πολύ να ακουστεί η μουσική μου σε κάποια σειρά, κατά προτίμηση στο εξωτερικό. Ήδη, η σύνθεσή μου “Bliss” ακούγεται στη μικρού μήκους ελληνική ταινία “Returns”, που αφορά στην παιδική κακοποίηση· και που τόσο η ταινία όσο και η μουσική απέσπασαν βραβεία σε διεθνή Φεστιβάλ. Τώρα τον Μάιο θα κυκλοφορήσει ένα από τα πιο όμορφα instrumental που έχω συνθέσει. Λέγεται “Remembering” και ο ήχος του θυμίζει τη δεκαετία του ’90. Στην παραγωγή με βοήθησε ο στιχουργός μου Χρήστος Κουτρουφίνης ενώ την επιμέλεια του remix έχει αναλάβει, για άλλη μια φορά, ο Νίκος Τρυφωνόπουλος».