Μήπως, τελικά, οι πραγματικές ανάγκες για τις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες δεν είναι η κατασκευή νέων μονάδων παραγωγής, αλλά χώρων στάθμευσης για τα καινούργια οχήματα, μέχρι να καταλήξουν στα γκαράζ των μελλοντικών ιδιοκτητών τους;
Στο όχι και τόσο μακρινό παρελθόν της κρίσης της πανδημίας, συνέβαινε το ακριβώς αντίθετο, για ευνόητους λόγους. Οι κατασκευαστές απέφευγαν επιμελώς να στοκάρουν. Τα στοιχεία που μόλις δημοσιοποιήθηκαν και αφορούν τις ΗΠΑ, δείχνουν ότι το απόθεμα νέων οχημάτων αυξήθηκε κατά 57% τον Ιούνιο, σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα πέρυσι.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες στη Βόρεια Αμερική έχουν σχεδόν 2,9 εκατομμύρια αυτοκίνητα, αυτή τη στιγμή, σύμφωνα με τη S&P Gobal Mobility, γεγονός που κάνει εκείνες τις μέρες της πανδημίας που προαναφέραμε, να μοιάζουν πιο μακρινές, απ’ όσο είναι στην πραγματικότητα.
Τότε, το απόθεμα είχε πέσει σε περίπου 900.000 οχήματα, που σημαίνει ότι τώρα υπάρχουν περισσότερα από τριπλάσια αυτοκίνητα, SUV και φορτηγά από ό,τι πριν από τρία χρόνια. Τα αποθέματα τον Ιούνιο αυξήθηκαν κατά 1,8% σε σχέση με τον Μάιο, σηματοδοτώντας τη 13η συνεχόμενη αύξηση.
Το αποτέλεσμα αυτού του τεράστιου αποθέματος οχημάτων είναι ότι υπάρχουν πολλές επιλογές για τους αγοραστές.
Ωστόσο, δεν υπάρχουν… τρεις φορές περισσότεροι αγοραστές, για να αγοράσουν το τριπλασιασμένο απόθεμα. Δυστυχώς, για τις αυτοκινητοβιομηχανίες οι υψηλές τιμές των νέων οχημάτων τα καθιστούν απρόσιτα για πολλούς άμεσα ενδιαφερόμενους.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ