Το να μετράς μόλις 20 χρόνια ζωής και ήδη να είσαι καθιερωμένη αυτοκινητοβιομηχανία σε περισσότερες από 70 χώρες παγκοσμίως, αποτελεί αναμφίβολα μοναδικό επίτευγμα. Αυτή είναι η DFSK η οποία τώρα έρχεται και στην Ελλάδα με μια πλήρη γκάμα τεχνολογικά προηγμένων αυτοκινήτων, φιλοδοξώντας να κερδίσει και το ελληνικό κοινό με τις εξαιρετικές value-for-money προτάσεις της.

Η κορυφαία ίσως τέτοια πρόταση είναι το DFSK E5. Πρόκειται για ένα SUV με εντυπωσιακό σχεδιασμό, μεγάλες διαστάσεις και το κυριότερο plug-in hybrid τεχνολογία, που συνδυάζει τα καλύτερα από δύο κόσμους: ηλεκτροκινητήρα με μπαταρία που φορτίζει και κινητήρα εσωτερικής καύσης.



Έτσι καταργεί το άγχος της αυτονομίας αλλά την ίδια στιγμή μπορεί άνετα να κινηθεί για πολλά χιλιόμετρα αμιγώς ηλεκτρικά κάτι που σημαίνει μεγάλη εξοικονόμηση καυσίμου και πολύ χαμηλές εκπομπές ρύπων. Αυτό βέβαια το συναντάμε και σε άλλα PHEV της αγοράς. Η αληθινή έκπληξη προέρχεται από το γεγονός ότι το DFSK E5 είναι μακράν το φθηνότερο PHEV στην ελληνική αγορά, ανεξαρτήτου κατηγορίας.

Η πρόταση γίνεται ακόμα πιο ακαταμάχητη αν προστεθεί στο γεγονός ότι το E5, με μήκος που αγγίζει τα 4,7 m διαθέτει επταθέσια διάταξη στο εσωτερικό του, κάτι που οφείλεται στην πολύ καλή εκμετάλλευση των εξωτερικών του διαστάσεων και τονίζει ακόμα περισσότερο τον οικογενειακό, πολυχρηστικό χαρακτήρα του.



Εξίσου μεγάλος είναι και ο χώρος αποσκευών ο οποίος φτάνει τα 686 lt στην πενταθέσια διάταξη και δεν επηρεάζεται από την ύπαρξη της μπαταρίας, αφού το πλαίσιο έχει εξελιχθεί ειδικά για να υποστηρίζει υβριδική τεχνολογία, χωρίς να γίνονται παραχωρήσεις.

Η σωστή εκμετάλλευση των χώρων, η ανάρτηση των πολλαπλών συνδέσμων πίσω που δεν «κλέβει» χώρο από το πορτμπαγκάζ και εξασφαλίζει εξαιρετική ποιότητα κύλισης και το εξαιρετικά προηγμένο υβριδικό σύστημα του E5, το αναδεικνύουν ως ένα μοντέλο πίσω από το οποίο κρύβεται πολλή εξελικτική δουλειά και σοβαρό μηχανολογικό υπόβαθρο.



To plug-in υβριδικό σύστημα συνδυάζει έναν σύγχρονο ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη 177 PS με έναν 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,5 lt. Η κίνηση φτάνει στους εμπρός τροχούς χωρίς την ύπαρξη κιβωτίου, αλλά με μια σταθερή σχέση μετάδοσης, ακριβώς όπως στα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Έτσι επιτυγχάνεται ομαλή λειτουργία και υψηλή αποδοτικότητα.

Η μεγάλη μπαταρία έχει χωρητικότητα 17,5 kWh και προσφέρει έως και 70 km αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης. Ο on board φορτιστής των 6,6 kW, φροντίζει για την πλήρωση της μπαταρίας στο 100% σε λιγότερες από 4 ώρες.



Ο βενζινοκινητήρας λειτουργεί ως γεννήτρια για τη φόρτιση της μπαταρίας, αλλά και για να κινεί απευθείας τους τροχούς, όταν χρειάζεται. Η λειτουργία του συστήματος καθορίζεται από το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας και από το πρόγραμμα που έχει επιλέξει ο οδηγός μεταξύ των Eco, Normal και Sport. Χάρη στην υψηλή απόδοση του υβριδικού συστήματος η κατανάλωση είναι μόλις 1,2 lt/100 km (WLTP), ενώ το ρεζερβουάρ των 60 lt προσφέρει απεριόριστο εύρος χρήσης του DFSK E5. 

Μολονότι το DFSK E5 είναι το φθηνότερο 7θέσιο plug-in SUV της αγοράς δεν υπολείπεται καθόλου σε εξοπλισμό τόσο άνεσης όσο και ασφάλειας. Είναι μάλιστα τόσο μακριά η λίστα του στάνταρ εξοπλισμού που άνετα ανταγωνίζεται μεγαλύτερα και πολύ ακριβότερα SUV.



Στο εσωτερικό κυριαρχεί η μεγάλη οθόνη αφής των 12,3” για το σύστημα πολυμέσων, με εύκολο στη χρήση μενού και πολύ γρήγορη απόκριση στις εντολές. Ο πίνακας οργάνων είναι επίσης ψηφιακός, με διαγώνιο 7”.

Το DFSK E5 διαθέτει πληθώρα συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθηση του οδηγού, αλλά και κάποια στοιχεία εξοπλισμού που σπάνια συναντάμε παρότι θα ήταν πολύ χρήσιμα να έχουμε. Ενα από αυτά είναι το Event Data Recorder (EDR), με λειτουργία όπως το «μαύρο κουτί» στα αεροπλάνα, το οποίο καταγράφει τις κινήσεις της τελευταίας διαδρομής τις οποίες μπορείς να χρησιμοποιήσεις σε περίπτωση ατυχήματος για παράδειγμα.



Επίσης έχει τεχνολογία V2L, στοιχείο επίσης που συναντάμε πολύ σπάνια σε PHEV μοντέλα. Αυτή επιτρέπει στην επιστροφή ηλεκτρικής ενέργειας από το αυτοκίνητο προς διάφορες ηλεκτρικές συσκευές (όπως μια τηλεόραση).

H DFSK ιδρύθηκε στην Κίνα το 2003 και έκτοτε κινείται σε τροχιά διαρκούς ανάπτυξης. Ήδη καθιερωμένη στην εσωτερική της αγορά σημειώνει πλέον μεγάλη επιτυχία και στο εξωτερικό με την γκάμα επαγγελματικών μοντέλων της, ενώ συνολικά πάνω από 3.000.000 χρήστες οδηγούν τα αυτοκίνητά της.

Το 2017 ήταν μια χρονιά-ρεκόρ με περίπου 400.000 πωλήσεις στο έτος. Η εταιρεία ανήκει στο Seres Group, το οποίο διαθέτει συνολικά επτά εργοστάσια και έξι κέντρα έρευνας και ανάπτυξης (Κίνα, ΗΠΑ, Ιαπωνία και Γερμανία). Αξίζει μάλιστα να σημειωθεί η μεγάλη βαρύτητα που δίνει στην ανάπτυξη της συνδεσιμότητας και των νέων τεχνολογιών, δεδομένου ότι ένα από τα κέντρα εξέλιξής του βρίσκεται στη Silicon Valley των ΗΠΑ.



Από το 2008 η DFSK άρχισε να επεκτείνεται δυναμικά και στην Ευρώπη, αναπτύσσοντας σταδιακά δυναμική παρουσία στις μεγαλύτερες αγορές της Γηραιάς Ηπείρου, όπως την Γερμανία, την Ισπανία και την Ιταλία.

Στην Ελλάδα η DFSK αντιπροσωπεύεται από το Spanos Group, τον όμιλο που εδώ και δεκαετίες αποτελεί συνώνυμο της αξιοπιστίας και του σεβασμού στον πελάτη.



Προκειμένου να αναδείξει την εμπιστοσύνη στην τεχνολογική της επάρκεια και αξιοπιστία, η DFSK προσφέρει τα μοντέλα της με κορυφαία εγγύηση έως 7 έτη (ή 150.000 km).

Η διάθεση του DFSK E5 Plug-In Hybrid θα ξεκινήσει μέσα στο καλοκαίρι, από €34.500, τιμή που το καθιστά το φθηνότερο PHEV της ελληνικής αγοράς. Ο πλούσιος εξοπλισμός, η ευρυχωρία και η πρακτικότητα της 7θέσιας διάταξης της καμπίνας του και το εξαιρετικά χαμηλό κόστος χρήσης που προκύπτει από την πολύ χαμηλή κατανάλωση και την απαλλαγή από τέλη κυκλοφορίας, καθιστούν το DFSK E5 την πιο συμφέρουσα λύση στην κατηγορία του και όχι μόνο!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ