Όταν η Ferrari παρουσίασε πέρυσι (2023) τη Roma Spider οι άνθρωποι της Novitec βρήκαν το επόμενο πλάνο στο οποίο θα απασχολούνταν στους επόμενους μήνες.

Το πολυτελές ανοιχτό supercar της ιταλικής εταιρείας είναι ένα από τα πιο όμορφα που υπάρχουν και διακρίνεται για το στυλ της και τις κομψές γραμμές του αμαξώματος.

Ο κινητήρας της Roma Spider είναι ο ίδιος με αυτόν της Roma, δηλαδή ο χωρητικότητας 3.855 κ. εκ. V8 που αποδίδει 620 ίππους/5.750-7.500 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 760 Nm/3.000-5.700 σ.α.λ.



Το αυτοκίνητο επιταχύνεται από τα 0-100 χλμ./ώρα σε 3,4 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητά του φτάνει τα 320 χλμ./ώρα.

Στη Novitec βελτίωσαν την απόδοση του κινητήρα ο οποίος μετά τις κατάλληλες επεμβάσεις αποδίδει 704 ίππους/7.400 σ.α.λ. (δηλαδή 84 ίππους επιπλέον) και η μέγιστη ροπή έχει αυξηθεί στα 882 Nm/3.750 σ.α.λ. (δηλαδή 122 Nm περισσότερο, συγκριτικά).

Από τη Novitec ανακοινώθηκε ότι έπειτα από τις εργασίες που έγιναν η Roma Spider επιταχύνεται από τα 0-100 χλμ./ώρα σε 3,2 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητά της ξεπερνά τα 325 χλμ./ώρα, αντίστοιχα.



Αυτές αφορούν στη χρήση του συστήματος Novitec N-Tronic το οποίο έχει εξελίξει η εταιρεία και αφορά στην αναβάθμιση του λογισμικού της χαρτογράφησης του κινητήρα, στην αύξηση της πίεσης του υπερτροφοδότη και στο λογισμικό του προγράμματος ψεκασμού καυσίμου στους κυλίνδρους.

Εκτός από το μοτέρ, οι άνθρωποι της γερμανικής εταιρείας τοποθέτησαν νέα ελατήρια στην ανάρτηση του αυτοκινήτου τα οποία είναι μικρότερα σε ύψος και πιο σκληρά σε αίσθηση. Έτσι, το ύψος της Roma Spider από το έδαφος είναι χαμηλότερο κατά 35 χλστμ., συγκριτικά.

Επίσης, τοποθετούν νέους τροχούς 21 ιντσών εμπρός και 22 ιντσών πίσω και ελαστικά 255/30 ZR 21 εμπρός και 315/25 ZR 22 πίσω.



Τέλος, δεν ήταν δυνατόν να μην επέμβουν και στην αισθητική του αυτοκινήτου, βάζοντας την τευτονική πινελιά τους, η οποία αλλοιώνει το ιταλικό στυλ μεν, συμβάλλει στην καλύτερη αεροδυναμική και στην ταυτότητα της Novitec δε.

Έτσι, σχεδίασαν και τοποθέτησαν νέο χείλος από ανθρακονήματα για τον εμπρός προφυλακτήρα το οποίο αποτρέπει το εμπρός μέρος να ανασηκώνεται κατά τη διάρκεια της επιτάχυνσης,

Επίσης, από το ίδιο υλικό δημιούργησαν πρόσθετα τμήματα για τη μάσκα και τα φώτα, για τους εξωτερικούς καθρέφτες και τα μαρσπιέ.



Στο πίσω μέρος της Roma Spider τοποθετούν νέο σπόιλερ, πρόσθετα στοιχεία στα εκεί φώτα, μαύρες απολήξεις στην εξάτμιση και επανασχεδιασμένο αεροδυναμικό διαχύτη.

Τέλος, όπως συμβαίνει σε αυτές τις περιπτώσεις, η Novitec δεν ανακοινώνει το κόστος των βελτιώσεων παρά το γνωστοποιεί σε όποιον θέλει να βελτιώσει το αυτοκίνητό του.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ