Η Lotus καθυστερεί το λανσάρισμα της ηλεκτρικής Elise μέχρι να γίνει διαθέσιμη η τεχνολογία ελαφρύτερης μπαταρίας.

Η Emira, το μοναδικό επί του παρόντος όχημα με κινητήρα εσωτερικής καύσης στη γκάμα της Lotus, μπορεί να παραμείνει στην παραγωγή περισσότερο από το αναμενόμενο λόγω των περιορισμών των υφιστάμενων τεχνολογιών βαριών μπαταριών.

Η Lotus σχεδιάζει να παρουσιάσει ένα ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο που θα θυμίζει την Elise μέχρι το 2027, αλλά το σημερινό βάρος και μέγεθος της μπαταρίας έρχεται σε σύγκρουση με την φιλοσοφία της μάρκας σε ελαφριά, καθαρόαιμα σπορ οχήματα.

Ο αντιπρόεδρος σχεδιασμού του Lotus Group, Ben Payne, υπογράμμισε την πρόκληση της ενσωμάτωσης των σημερινών ογκωδών μπαταριών στα παραδοσιακά ελαφριά σχέδιά τους.

Αυτή η δυσκολία έχει οδηγήσει στην παραγωγή μεγαλύτερων μοντέλων, όπως το SUV Eletre και το Emeya GT, τα οποία, αν και ισχυρά, αποκλίνουν από την εικόνα του compact roadster της Elise.

Η αυτοκινητοβιομηχανία κάνει βήματα προόδου στην τεχνολογία των μπαταριών, συμπεριλαμβανομένης της ανάπτυξης μπαταριών στερεάς κατάστασης, οι οποίες υπόσχονται να είναι ελαφρύτερες και πιο αποδοτικές.

Ωστόσο, αυτές οι καινοτομίες βρίσκονται ακόμη σε εξέλιξη και αντιμετωπίζουν προκλήσεις όπως το υψηλότερο κόστος κατασκευής και τα ζητήματα ανακύκλωσης.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ