Σίγουρα οι οδηγοί του αγαπημένου μας σπορ έχουν πάθος με την οδήγηση. Εξάλλου δεν κάνεις ένα τόσο επικίνδυνο επάγγελμα το οποίο απαιτεί αμέτρητες θυσίες εάν δεν το αγαπάς.

Ωστόσο και το χρήμα έχει τη δική του γλύκα. Και οι 20 οδηγοί του πρωταθλήματος συνυπολογίζουν πολύ σοβαρά αυτήν την παράμετρο πριν υπογράψουν ένα συμβόλαιο. Μοιραία ορισμένοι εξ αυτών κερδίζουν πάρα πολλά χρήματα ενώ άλλοι τρέχουν έναντι ενός… συμβολικού -για τα δεδομένα της F1- ποσού.



Χωρίς άλλη καθυστέρηση, λοιπόν, ας δούμε το ποσό ανά έτος που κερδίζει κάθε οδηγός του φετινού πρωταθλήματος. Σημειώνουμε ότι τα ποσά που αναφέρονται αφορούν στον βασικό μισθό που προβλέπεται στο συμβόλαιο του καθενός, χωρίς τα μπόνους ή τις προσωπικές χορηγίες που έχει εξασφαλίσει.

Σάρτζεντ-Τσουνόντα

Ο Αμερικανός οδηγός της Williams τρέχει για δεύτερη σεζόν στο πρωτάθλημα. Κερδίζει περί το ένα εκατομμύριο δολάρια ανά έτος.



Λίγο περισσότερα είναι εκείνα που κερδίζει ο βετεράνος, πια, Γιούκι Τσουνόντα. Χάρη στρογγυλοποίησης θα τοποθετήσουμε τους δύο οδηγούς στην ίδια κατηγορία του ενός εκατομμυρίου ανά έτος.

Χούλκενμπεργκ-Ζου

Διπλάσιο είναι το ποσό που εισπράττουν οι δύο οδηγοί και ανέρχεται στα 2 εκατομμύρια ανά έτος.



Ο Χούλκενμπεργκ έκανε αίσθηση πέρσι με το come-back του στο πρωτάθλημα ενώ κι ο Ζου τα έχει πάει αρκετά καλά μέχρι στιγμής.

Άλμπον-Στρολ

Στην κατηγορία των 3 εκατομμυρίων το χρόνο θα βρούμε τους Αλεξάντερ Άλμπον και Λανς Στρολ. Για τον Άλμπον το ποσό αυτό μπορεί να ανέβει σημαντικά στο επόμενό του συμβόλαιο.



Όσο για τον Λανς, τα 3 εκατομμύρια μάλλον θα πρέπει να εκληφθούν ως… χαρτζιλίκι από τον ιδιοκτήτη της ομάδας και πατέρα του, Λόρενς Στρολ. Σίγουρα ο Καναδός δεν τρέχει στην F1 για να εξασφαλίσει τα προς το ζην.

Κέβιν Μάγκνουσεν

Ο Δανός κερδίζει περί τα 5 εκατομμύρια τον χρόνο από την Haas. Σίγουρα πρόκειται για έναν πολύ αξιόπιστο οδηγό ο οποίος δεν στερείται ταχύτητας.



Ωστόσο το ξεκίνημα του Κέβιν στο πρωτάθλημα του 2014 είχε αφήσει πολύ μεγαλύτερες υποσχέσεις για το μέλλον του. Όχι ότι είναι άσχημο και το ποσό κπου κερδίζει.

Πιάστρι-Οκόν-Γκασλί

Στην κατηγορία των 6 εκατομμυρίων θα συναντήσουμε τον Όσκαρ Πιάστρι παρέα με τους οδηγούς της Alpine.



Η γαλλική ομάδα τηρεί πολιτική ίσων αποστάσεων για τους οδηγούς της. Ακόμη και στην πληρωμή τους. Ο Πιάστρι, βέβαια, θα έχει σίγουρα στο μέλλον ένα πολύ μεγαλύτερο συμβόλαιο από το τρέχον του.

Ντάνιελ Ρικιάρντο

Ο χαμογελαστός Αυστραλός γίνεται κατά 7 εκατομμύρια πλουσιότερος το χρόνο χάρη στο συμβόλαιο του με την RBF1.



Φυσικά το ποσό αυτό ωχριά μπροστά σε εκείνα που εισέπραξε από τα συμβόλαιά του με Renault και Mclaren παλιότερα.

Βάλτερι Μπότας

Τα 10 εκατομμύρια το χρόνο που κερδίζει ο Μπότας είναι η απόδειξη ότι η εμπειρία και ο επαγγελματισμός αμείβονται στην F1.



Ο Φιλανδός είναι εξαιρετικά πιθανό να παραμείνει στην ομάδα της Stake F1 και μετά το 2024. Μάλλον έναντι ενός αντίστοιχου ποσού.

Κάρλος Σάινθ

Θα μπορούσε ο Μπότας να έχει ίσως για teammate τον Σάινθ; Εξάλλου τα συμβόλαια των δύο είναι αρκετά κοντά. Ο Ισπανός κερδίζει 12 εκατομμύρια το χρόνο από την Ferrari.



Ωστόσο για το 2025 βρίσκεται σε αναζήτηση μονοθέσιου. Και μάλλον θα επιλέξει να πάει στον… πλειοδότη!

Σέρχιο Πέρεζ

Σε αναζήτηση θέση θα βρίσκεται για το 2025 και ο Μεξικανός της Red Bull. Σίγουρα ο Τσέκο δεν θα είχε πρόβλημα να παρέμενε στο Μιλτον Κινς.



Ιδίως εάν του προσφερθεί ποσό μεγαλύτερο των 14 εκατομμυρίων ανά έτος που κερδίζει με το παρόν του συμβόλαιο.

Αλόνσο-Ράσελ

Άλλο ένα δίδυμο το οποίο θα μπορούσε να τρέχει στην ίδια ομάδα του χρόνου. Εάν, δηλαδή, η Mercedes αποφασίσει να κάνει το μπαμ με τον Αλόνσο.



Πάντως οι δύο οδηγοί έχουν παρόμοια συμβόλαια για την ώρα. Κερδίζουν 18 εκατομμύρια δολάρια τον χρόνο.

Λάντο Νόρις

Δύο εκατομμύρια περισσότερα από τους παραπάνω οδηγούς κερδίζει ο Λάντο Νόρις.



Ο Βρετανός μόλις ανανέωσε με την McLaren έναντι 20 εκατομμυρίων τον χρόνο. Επιπλέον το συμβόλαιό του είναι και το δεύτερο μεγαλύτερο σε διάρκεια αυτή τη στιγμή.

Σαρλ Λεκλέρ

Ο Σαρλ έγινε ο τρίτος πιο ακριβοπληρωμένος οδηγός της F1 χάρη στο νέο του συμβόλαιο με την Ferrari. Ο Μονεγάσκος θα κερδίζει 34 εκατομμύρια το χρόνο.



Ένα ποσό το οποίο θα μπορούσε να αυξηθεί σημαντικά στο μέλλον καθώς στη συμφωνία προβλέπεται η κλιμακωτή αύξηση του ανά έτος. Όπως, φυσικά, και αρκετά μπόνους.

Λιούις Χάμιλτον

Ο Βρετανός κερδίζει 45 εκατομμύρια το χρόνο από την πρόσφατη επέκταση συμβολαίου που υπέγραψε με την Mercedes.



Βέβαια του χρόνου το ποσό αυτό θα αυξηθεί καθώς ο Λιούις θα ντυθεί στα κόκκινα. Πολλοί ισχυρίζονται, μάλιστα, ότι μπορεί και κατά 20 ολόκληρα εκατομμύρια ανά έτος!

Μαξ Φερστάπεν

Μέχρι να επιβεβαιωθεί το παραπάνω σενάριο, ο πιο ακριβοπληρωμένος οδηγός του πρωταθλήματος θα είναι ο Μαξ Φερστάπεν.



Ο Ολλανδός αμείβεται με 55 εκατομμύρια τον χρόνο από την Red Bull, χωρίς να υπολογίζονται τα μπόνους. Δηλαδή για κάθε λεπτό που περνάει ο Μαξ γίνεται πλουσιότερος κατά 105 ευρώ περίπου! Όταν ζεις το απόλυτο όνειρο…

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ