Οι πληροφορίες φτάνουν με το… σταγονόμετρο, αλλά ένα νέο δημοσίευμα, σύμφωνα με το οποίο -στο ούτως ή άλλως περίπλοκο σύμπλεγμα οργάνων- το ταχύμετρο της διαδόχου της Chiron, θα τερματίζει στα 550 χλμ./ώρα, ιντριγκάρει ακόμα περισσότερο της συζήτηση.
Το επερχόμενο υπεραυτοκίνητο της Bugatti με κινητήρα V16, θα περιοριστεί σε μόνο 250 μονάδες, ακριβώς τις μισές από της Chiron. Με μια τέτοια μείωση της παραγωγής, η τιμή αυξάνεται εξίσου εντυπωσιακά, με το ίδιο δημοσίευμα να αναφέρει εκτιμώμενη τιμή 5 εκατομμυρίων δολαρίων!
Τις προηγούμενες ημέρες, ο Mate Rimac, διευθύνων σύμβουλος της Bugatti–Rimac, έδωσε πληροφορίες για αυτό το μοτέρ κατά τη διάρκεια συνέντευξης στο συνέδριο των Financial Times Future of the Car. Σε αντίθεση με τον προκάτοχό του, ο οποίος χρησιμοποιούσε τέσσερις υπερσυμπιεστές, αυτός ο νέος κινητήρας δεν θα συνδυάζεται με τούρμπο.
Ο Rimac αποκάλυψε επίσης ότι ο κινητήρας θα έχει το εντυπωσιακό μήκος του ενός μέτρου, σημαντικά μεγαλύτερο από τον κινητήρα W16 της Chiron. Παρά τον εξηλεκτρισμό στη μονάδα κίνησης, η επερχόμενη Bugatti θα διατηρήσει ένα παρόμοιο εξωτερικό προφίλ με την Chiron, αν και με αρκετές βελτιώσεις.
O Διευθύνων Σύμβουλος τάχθηκε υπέρ της διατήρησης του κινητήρα V16, τονίζοντας τη συναισθηματική έλξη και την κληρονομιά της μάρκας που συνδέεται με ένα τέτοιο μοτέρ. Αν και δεν αποκαλύφθηκαν συγκεκριμένα στοιχεία ισχύος, ο Rimac άφησε να εννοηθεί ότι η νέα Bugatti θα ξεπεράσει άνετα τους 1.600 ίππους της Chiron.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ