Τα πράγματα φαίνεται να μην πηγαίνουν καλά το 2024 για την KTM και τον Όμιλο Pierer Mobility. Τη στιγμή που άλλοι μεγάλοι κατασκευαστές μοτοσικλέτας έχουν εκτοξεύσει τις πωλήσεις τους, τα νούμερα της KTM έχουν μείνει στάσιμα ή έχουν μειωθεί με την εταιρεία να περιμένει μια πτώση της τάξης του 15% το 2024.
Την κατάσταση έπρεπε με κάποιο τρόπο να αντιμετωπίσει ο Όμιλος Pierer Mobility και αποφάσισε να προχωρήσει σε απολύσεις προσωπικού. Η ανακοίνωση της εταιρείας αναφέρει ότι τα τελευταία δέκα χρόνια που τα πράγματα πήγαιναν καλά το προσωπικό είχε αυξηθεί, αλλά τώρα, έπρεπε να προσαρμοστούν στις νέες συνθήκες.
Ακόμα ένα σημείο που στάθηκε η ανακοίνωση της KTM είναι η μεταφορά ακόμα μεγαλύτερου μέρους της παραγωγής στην Κίνα. Γνωρίζουμε ήδη το στενό δεσμό της KTM με την CFMoto και την Bajaj. Στην Κίνα ήδη κατασκευάζονται εξ’ ολοκλήρου οι KTM 790 Duke και KTM 790 Adventure, ενώ όπως όλα δείχνουν ακόμα περισσότερες μοτοσικλέτες της αυστριακής μάρκας θα κατασκευάζονται στην Κίνα.
Ο λόγος είναι φυσικά η εταιρεία να γίνει πιο ανταγωνιστική, ενώ αναφέρει ότι «έχει δημιουργηθεί μια αποτελεσματική και υψηλής ποιότητας βιομηχανική μονάδα εκεί», δείχνοντας την Κίνα. Αλλαγές θα έχουμε και στον τομέα των ποδηλάτων όπου η KTM αναμένει ακόμα μεγαλύτερη πτώση στις πωλήσεις.
Ο Όμιλος Pierer Mobility ετοιμάζει αλλαγές και στο αγωνιστικό της πλάνο, ελαχιστοποιώντας τη συμμετοχή των Husqvarna και GasGas. Φήμες από τον κόσμο του motocross αναφέρουν ότι η Husqvarna και η GasGas δεν θα κατεβάσουν ομάδες στο MXGP το 2025, ενώ στο MotoGP γνωρίζουμε ήδη ότι η GasGas θα αποσυρθεί και η δεύτερη ομάδα της Tech3 θα γίνει KTM.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ