Η επιλογή των ανθρώπων της Skoda να δημιουργήσουν ακόμα ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο για την γκάμα της σήμαινε ότι αυτό θα έπρεπε να είναι μικρότερο σε διαστάσεις από το Enyaq. Εντούτοις, και αυτό έπρεπε να είναι SUV.

Η διαδικασία εξέλιξής του άρχισε πριν από περίπου τρία χρόνια και ολοκληρώνεται εντός του καλοκαιριού που διανύουμε. Το καινούργιο μοντέλο ονομάστηκε Elroq ακολουθώντας την πρακτική που έχουν επιλέξει στην τσεχική εταιρεία για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητά της. Να αρχίζει με το γράμμα «E» και να τελειώνει με το γράμμα «Q».

Από τη Skoda ανακοινώθηκε ότι η επίσημη παρουσίασή του θα γίνει την 1η Οκτωβρίου και θα είναι το πρώτο από τα έξι καινούργια αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα της τα οποία πρόκειται να εμφανιστούν στην αγορά εντός των επόμενων ετών, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα.



Η εταιρεία έχει γνωστοποιήσει ότι το αυτοκίνητο έχει σχεδιαστεί βάσει της νέα φιλοσοφία που ονομάζουν «Modern Solid» και ότι το αμάξωμά του θα είναι σύγχρονο αλλά και δυναμικό σε εμφάνιση, όπως πρέπει σε ένα SUV.

Στις φωτογραφίες με τα καμουφλαρισμένα πρωτότυπα που δημοσίευσε επίσημα η Skoda μπορούμε να διακρίνουμε ότι στο εμπρός μέρος του τα φώτα τεχνολογίας LED είναι λεπτά και χωρισμένα σε επιμέρους στοιχεία τα οποία εκτείνονται και προς το πλάι του αμαξώματος. Επίσης το Elroq θα είναι το πρώτο Skoda χωρός το λογότυπο της μάρκας, καθώς θα η πλήρης ονομασία της εταιρείας θα είναι ανάγλυφη στην άκρη του καπό.

Η μάσκα και ο προφυλακτήρας δείχνουν την ενιαία διασύνδεσή τους η οποία είναι μια πιο επίπεδη και ευρεία υλοποίηση αυτών που υπάρχουν στα μοντέλα της εταιρείας. Στον προφυλακτήρα φαίνονται και τα ανοίγματα στο κάτω μέρος του και στις άκρες του, όπως και οι προβολείς κάτω από τα φωτιστικά σώματα.



Στο πλάι, οι σχετικά μεγάλοι θόλοι των τροχών, η αεροτομή στην άκρη της οροφής του αμαξώματος και η «αιχμηρή» διαμόρφωση της πέμπτης πόρτας είναι τα πιο χαρακτηριστικά στοιχεία του.

Στο πίσω μέρος του τα φώτα και η διαμόρφωση του προφυλακτήρα στο κάτω μέρος του η οποία θυμίζει αεροδυναμικό διαχύτη είναι τα κύρια γνωρίσματά του.

Το Skoda Elroq βασίζεται στην πλατφόρμα MEB του Ομίλου Volkswagen και θα διατίθεται σε τέσσερις διαφορετικές εκδόσεις αναφορικά με την ενεργειακή χωρητικότητα των μπαταριών του αλλά και τη μέγιστη ισχύ του.

Έτσι το Elroq 50 θα έχει μπαταρία 55 kWh και έναν ηλεκτροκινητήρα στο πίσω μέρος του που θα αποδίδει 170 ίππους. Το Elroq 60 θαέχει μπαταρία 63 kWh και ηλεκτροκινητήρα 204 ίππων που θα κινεί τους πίσω τροχούς.

Επόμενη έκδοση θα είναι το Elroq 85. Αυτή θα έχει συσσωρευτές 82 kWh και έναν ηλεκτροκινητήρα που θα αποδίδει 286 ίππους. Τέλος, το Elroq 85x θα έχει τις ίδιες μπαταρίες και δύο ηλεκτροκινητήρες μέγιστης συνδυαζόμενης απόδοσης 299 ίππων.



Οι δύο τελευταίες εκδόσεις θα έχουν μέγιστη τυποποιημένη αυτονομία που θα ξεπερνά τα 560 χιλιόμετρα. Οι μπαταρίες τους μπορούν να φορτίσουν σε ταχυφορτιστή ισχύος έως και 175 kW, επιτρέποντας την πλήρωσή τους με ενέργεια από το 10-80% σε λιγότερο από 28 λεπτά. Η τυπική φόρτιση σε εναλλασσόμενο ρεύμα φτάνει μέχρι τα 11 kW.

Από τη Skoda έχει ανακοινωθεί ότι το μήκος του Elroq θα φτάνει τα 4,5 μέτρα και θα είναι ευρύχωρο εσωτερικά για τους επιβάτες του αλλά και αναφορικά με το πορτμπαγκάζ. Το τελευταίο θα είναι μεταξύ 470-1.580 λίτρα και θα υπάρχουν και άλλα 48 λίτρα στις θήκες που θα είναι διαμορφωμένες στην καμπίνα, συνολικά.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ