Η γειτονική χώρα επενδύει σημαντικούς πόρους στην ανάπτυξη ηλεκτρικών αυτοκινήτων που θα έχουν σχεδιαστεί και θα κατασκευάζονται μέσα στην Τουρκία.

Έτσι μετά το ήδη γνωστό SUV με την ονομασία T10X παρουσιάζουν ένα ακόμα ηλεκτρικό μοντέλο με το όνομα Τ10F.

Στην περίπτωση αυτή το F σημαίνει fastback, δηλαδή ένα τετράθυρο σεντάν με μία κουπέ σπορτίφ σχεδίαση.

Σύμφωνα με δημοσιεύματα από την γειτονική χώρα, οι Τούρκοι βρίσκονται πλέον στο τελευταίο στάδιο των δοκιμών, και σχεδιάζουν να ξεκινήσουν την παραγωγή στις αρχές του νέου έτους.

Το νέο αυτό μοντέλο σχεδιάστηκε για να είναι πιο φθηνό από το SUV, με στόχο να πέσει και κάτω από το όριο των 30.000 ευρώ μετά τις επιδοτήσεις που ισχύουν σε αρκετές χώρες της Ευρώπης.

Βέβαια αυτός ο στόχος είναι μάλλον δύσκολο να επιτευχθεί στις ευρωπαϊκές αγορές, όπως αποδείχθηκε και με το SUV, όμως οι Τούρκοι επιμένουν ότι έχουν τον τρόπο να το επιτύχουν.

Το νέο μοντέλο έχει πολλά κοινά με το μεγαλύτερο SUV, διαθέτοντας ένα αρκετά ελκυστικό αμάξωμα με σπορτίφ και δυναμικές γραμμές. Μεγάλη έμφαση δόθηκε και στην αεροδυναμική σχεδίαση, κάτι που επιδρά θετικά στην αυτονομία της μπαταρίας.



Το εσωτερικό του T10F είναι παρόμοιο με αυτό του T10X. Διαθέτει ψηφιακό πίνακα 12,3 ιντσών και μια κεντρική οθόνη infotainment με οθόνη αφής που βασίζεται σε ένα τεράστιο πανοραμικό πάνελ 29 ιντσών, το οποίο καλύπτει όλο το πλάτος του ταμπλό. Σε αυτήν προστίθεται μια δεύτερη οθόνη αφής 8 ιντσών τοποθετημένη πιο κάτω για πρόσβαση στις ρυθμίσεις.

Ο στάνταρ εξοπλισμός θα είναι ιδιαίτερα πλούσιος σε συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης, ενώ παράλληλα θα υπάρχουν και στοιχεία πολυτέλειας όπως το ηχοσύστημα της Meridian με 12 ηχεία.

Η Togg προσφέρει δύο επιλογές μπαταριών για το T10F, μιας με χωρητικότητα 52,4 kWh για αυτονομία 350 χιλιομέτρων ή μιας μεγαλύτερης μπαταρίας ιόντων λιθίου με χωρητικότητα 88,5 kWh που παρέχει αυτονομία 600 χιλιομέτρων.

Το T10F έχει ικανότητα φόρτισης έως 180 kW με φορτιστή συνεχούς ρεύματος, επιτρέποντας στη μπαταρία να γεμίσει από το 20% στο 80% σε 28 λεπτά. Αξίζει να σημειώσουμε ότι η Togg αναπτύσσει την δική της τεχνολογία μπαταριών σε συνεργασία με μία θυγατρική της την Siro.

Θα προσφέρεται σε δύο επιλογές κίνησης, μία πισωκίνητη με έναν κινητήρα 218 ίππων (και δύο εκδόσεις αυτονομίας, μία με τη μικρή και μία με τη μεγάλη μπαταρία) και μία τετρακίνητη με δύο κινητήρες και απόδοση 430 ίππων.

Το Τ10F παρουσιάστηκε στις αρχές της χρονιάς στο Λας Βέγκας όμως όπως φαίνεται οι Τούρκοι «τρέχουν» πολύ γρήγορα το πρόγραμμα, με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να είναι ήδη στα τελικά στάδια, ώστε στις αρχές της επόμενης χρονιάς να βγει στην παραγωγή.

Στόχος της Togg είναι και αυτό το μοντέλο να βγει και εκτός Τουρκίας, με ακόμα καλύτερες προϋποθέσεις, καθώς η προσιτή τιμή του θα το κάνει ιδιαίτερα ελκυστικό στους καταναλωτές ανά την Ευρώπη.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ