Από τη Nissan ανακοινώθηκε ότι οι έρευνες για τη δημιουργία μιας νέας βαφής του αμαξώματος η οποία θα αποτρέπει τη μεγάλη αύξηση της θερμοκρασίας τόσο σε αυτό όσο και στο εσωτερικό του οχήματος, είναι επιτυχείς.

Η ιαπωνική εταιρεία εξελίσσει έναν νέο τύπο εξωτερικής βαφής για αυτοκίνητα που χρησιμοποιεί ηλεκτρομαγνητικά κύματα για να διατηρεί τόσο την επιφάνεια όσο και το εσωτερικό πιο δροσερά.

Τα πρώτα στοιχεία από αυτή τη διαδικασία είναι θετικά. Όπως έγινε γνωστό, δείχνουν σημαντική μείωση της θερμοκρασίας τόσο εξωτερικά όσο και στο εσωτερικό των αυτοκινήτων.



Η Nissan συνεργάζεται με τη Radi-Cool, μια εταιρεία που ειδικεύεται σε προϊόντα που μειώνουν τη θερμοκρασία σε επιφάνειες στις οποίες εφαρμόζονται. Έχουν αναπτύξει μια τεχνική η οποία χρησιμοποιεί και ηλεκτρομαγνητικά κύματα για να διατηρείται χαμηλά η τιμή της στα οχήματα.

Όπως έγινε γνωστό, η σύσταση του χρωματικού μίγματος περιλαμβάνει δύο στοιχεία μικροδομής που συμβάλλουν στην ικανότητά του να ψύχει.

Το πρώτο έχει σχεδιαστεί για να αντανακλά τις ηλιακές ακτίνες που είναι πλησίον του υπέρυθρου φάσματος και το δεύτερο δημιουργεί ηλεκτρομαγνητικά κύματα που δεν αντανακλούν τις ακτίνες αλλά τις εξουδετερώνουν.



Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μειώνεται η θερμοκρασία του αμαξώματος και κατά συνέπεια των μηχανικών μερών που είναι κάτω από αυτό αλλά και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.

Από τη Nissan δεν ανακοινώθηκαν λεπτομέρειες για τη νέα βαφή ή για το πώς δημιουργούνται τα ηλεκτρομαγνητικά κύματα. Όμως, η εταιρεία υποστηρίζει ότι από τις δοκιμές που πραγματοποιεί προκύπτει πως στα αυτοκίνητα που έχουν την καινούργια βαφή η θερμοκρασία μειώνεται έως και 12 βαθμούς Κελσίου στο αμάξωμα και έως και 5 βαθμούς Κελσίου στο εσωτερικό.

Προς το παρόν, δεν έχει τελειοποιηθεί και δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε μαζική χρήση. Σύμφωνα με στελέχη της Nissan, στο παρόν στάδιο απαιτείται η επάλειψη της βαφής στο αμάξωμα με ρολό, ενώ το οπτικό αποτέλεσμα δεν είναι το ίδιο ελκυστικό στον θεατή, όπως ένα χρώμα που έχει απλωθεί στο αμάξωμα με τον κλασικό τρόπο ψεκασμού.

Βεβαίως, η νέα φόρμουλα θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί με την ίδια μέθοδο, επίσης, ωστόσο και πάλι θα είναι παχύτερη κατά έξι φορές, συγκριτικά.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ