Σύμφωνα με τα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ), πέρυσι ταξινομήθηκαν στην Ελλάδα 6.379 αμιγώς ηλεκτροκίνητα οχήματα, αριθμός που αντιστοιχεί στο 4,74% των συνολικών ετήσιων του 2023.

Το πρώτο εξάμηνο της εφετινής χρονιάς ταξινομήθηκαν 3.341 καινούργια οχήματα αυτής της τεχνολογίας κίνησης ή αλλιώς ποσοστό 4,28% επί των συνολικών για το ίδιο χρονικό διάστημα.

Η προσπάθεια των εταιρειών για την πώλησή τους είναι το ένα μέρος διαδικασίας. Το άλλο αφορά στην υποστήριξη του ιδιοκτήτη και του αυτοκινήτου μετά την αγορά. Δηλαδή το σέρβις τους.



Οι εταιρείες φροντίζουν όσο το δυνατόν περισσότερο για τη στελέχωση των επίσημων συνεργείων τους με κατάλληλα εκπαιδευμένο προσωπικό και μηχανήματα, ώστε να είναι σε θέση να αντιμετωπίσουν τις όποιες βλάβες ή δυσλειτουργίες στα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα.

Όμως, υπάρχουν προβλήματα σε αυτόν τον τομέα, όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και στις υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης Σύμφωνα με έρευνα που έγινε στο Ηνωμένο Βασίλειο, ο αριθμός των εξειδικευμένων μηχανικών που μπορούν να διαγνώσουν σωστά και να επιλύσουν ή να επιδιορθώσουν κάποια ζημιά είναι μικρός.

Επίσης, η διασπορά τους σε όλη τη χώρα δεν είναι ικανοποιητική καθώς συνήθως αυτοί εργάζονται σε πρωτεύουσες ή μεγαλουπόλεις κρατών.



Κατά συνέπεια, όταν κάποιος πελάτης αντιμετωπίσει πρόβλημα με το αμιγώς ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητό του σε άλλη περιοχή πρέπει να το μεταφέρει στο πλησιέστερο εξουσιοδοτημένο συνεργείο το οποίο ενδεχομένως να απέχει εκατοντάδες χιλιόμετρα.

Στην έρευνα επισημαίνεται ότι χρειάζεται να εκπονηθεί ένα στρατηγικό πλάνο για την ανάπτυξη ενός ευρέος δικτύου συνεργείων σε κάθε κράτος για να αντιμετωπίζονται οι βλάβες στα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Ιδίως με την προοπτική ότι μετά το 2035 ή το 2040 όλα τα καινούργια οχήματα που θα κατασκευάζονται θα είναι αυτής της τεχνολογίας.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ