Το ονομάζει MK2 EVO-X και σύμφωνα με την εταιρεία, βασίζεται στην έκδοση «X-Pack» του Escort από τη δεκαετία του ’70. Αναμένεται να διατεθεί προς πώληση από το 2025 και οι δυνατότητες εξατομίκευσης θα είναι άπλετες.
Ξεκινώντας από τον κινητήρα, ο πελάτης θα μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε δύο σύνολα. Το πρώτο αφορά έναν ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο της Duratec που έχει χωρητικότητα 2,5 λίτρα και αποδίδει 278 ίππους.
Το δεύτερο προέρχεται από την Millington Diamond και έχει χωρητικότητα 2,9 λίτρα αποδίδοντας 370 ίππους. Αμφότερα θα μπορούν να συνδυαστούν με 6τάχυτο σειριακό κιβώτιο ή με 5τάχυτο μηχανικό.
Από μηχανικές αναβαθμίσεις, η MST ασχολήθηκε εκτενώς με τον εγκέφαλο του κινητήρα (ECU) και αναβάθμισε το σύστημα ψεκασμού. Επίσης, πρόσθεσε ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση επιπέδου WRC, διότι έχει εξελιχθεί με την αρωγή του αείμνηστου Colin McRae.
Ως προς το σύστημα της πέδησης, ο βρετανικός οίκος αναπαλαίωσης οχημάτων πρόσθεσε εξαπίστονες δαγκάνες της AP Racing και ελαφρύτερους δίσκους, ενώ για την μετάδοση τοποθέτησε μεγαλύτερο τούνελ, καθώς και αγωνιστική εξάτμιση από ανοξείδωτο ατσάλι και νέο ρεζερβουάρ που τοποθετήθηκε κεντρικά.
Αναφορικά με το ντιζάιν, οι εικόνες μιλούν από μόνες τους. Το αναπαλαιωμένο Escort συνδυάζει ρετρό με φουτουριστικά στοιχεία, ειδικά στους προβολείς, την ώρα που το αμάξωμα από ανθρακονήματα στέκεται πάνω σε 17άρες ζάντες με ελαστικά πρώτης τοποθέτησης Michelin Pilot Cup Sport.
Ο επίδοξος αγοραστής έχει πληθώρα επιλογών εξατομίκευσης και στο εσωτερικό, όπου μπορεί να διαλέξει τον τύπο της επένδυσης που επιθυμεί σε ταπετσαρίες και ταμπλό. Ειδάλλως, μπορεί να κάνει και την καμπίνα αγωνιστικού τύπου.
Τα καθίσματα μπορούν να συνδυαστούν με ζώνες τριών ή έξι σημείων και τριάκτινο τιμόνι, του οποίου η επιλογή ως προς την επένδυση της στεφάνης και τη σχεδίαση ανήκει ξανά στον πελάτη.
Σύμφωνα με την MST, το MK2 EVO-X θα διατεθεί προς παραγγελία από το 2025, ωστόσο η τιμή δεν έχει ακόμα ανακοινωθεί. Πάντως, υπολογίζεται ότι θα ξεπερνάει τις 200.000 ευρώ!
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ