Η πρώην SsangYong και πλέον KG Mobility παρουσίασε το νέο Actyon στην Κορέα, στο πλαίσιο της άμεσης διάθεσής του στην εκεί αγορά.
Παρότι περιγράφεται από την εταιρεία ως κουπέ SUV, η βάση του είναι το Torres. Το αμάξωμα διαχωρίζεται έντονα από το πρώτο Actyon που παρουσιάστηκε το μακρινό 2005.
Περισσότερο μοιάζει σαν ένα επιμηκυμένο Torres, με το πίσω μέρος να είναι αρκετά εμπνευσμένο από το Range Rover Velar. Το σίγουρο είναι πως δεν έχει τη ρηξικέλευθη σχεδίαση που είδαμε προ -σχεδόν- 20ετίας.
Από άλλα στοιχεία που το διαφοροποιούν από το Torres είναι η φωτεινή υπογραφή των LED προβολέων, οι ανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες και το επικλινές πίσω παρμπρίζ.
Όλες οι εκδόσεις του νέου SUV της KG Mobility έρχονται με στάνταρ ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών, που ταιριάζουν ιδανικά με το μεγάλο αμάξωμα.
Το οποίο αναφορικά με τις διαστάσεις έχει μετρηθεί στα 4,74 μέτρα μήκος, 1,92 μέτρα πλάτος και 1,68 μέτρα ύψος, με μεταξόνιο πανομοιότυπο με το Torres στα 2.860 χιλιοστά. Ωστόσο, σε όλα τα υπόλοιπα, το Actyon είναι σαφώς μεγαλύτερο.
Μπαίνοντας στην εντυπωσιακή καμπίνα του ολοκαίνουριου Actyon, ο οδηγός απολαμβάνει ένα ψηφιακό cockpit που αποτελείται από δύο οθόνες 12,3 ιντσών, με εκείνη του infotainment να έχει μία μικρή κλίση προς τον οδηγό για καλύτερη εργονομία.
Τη δερμάτινη επένδυση μπορεί ο πελάτης να την παραγγείλει είτε σε χρωματισμούς μαύρο-κόκκινο και μπεζ-καφέ. Αυτά τα χρώματα συνδυάζονται με λεπτομέρειες που είναι είτε από ανθρακονήματα είτε από μαύρο ξύλο.
Ο διάκοσμος του νέου Actyon γίνεται ακόμα πιο εντυπωσιακός χάρη στα 32 διαφορετικά χρώματα διακοσμητικού φωτισμού που μπορεί ο χρήστης να επιλέξει. Φυσικά, όλα τα απαραίτητα συστήματα υποβοήθησης οδηγού περιλαμβάνονται στον στάνταρ εξοπλισμό.
Ως προς τους χώρους, η KG Mobility κοκορεύεται ότι είναι από τους κορυφαίους της κατηγορίας με πολύ ωφέλιμο χώρο για τους πίσω επιβάτες, την ώρα που το πορτμπαγκάζ φτάνει τα 668 λίτρα, ενώ με αναδιπλούμενα καθίσματα η τιμή εκτοξεύεται στα 1.568 λίτρα.
Στα τεχνικά χαρακτηριστικά, η πλατφόρμα του KGM Actyon είναι ίδια με εκείνη του Torres. Η ώθηση προέρχεται από τον επίσης ίδιο turbo τετρακύλινδρο GDi των 1.500 κ. εκ. που παράγει 170 ίππους και 280 Nm.
Με τη σειρά του, συνεργάζεται αρμονικά με αυτόματο 6τάχυτο κιβώτιο, που μεταδίδει την κίνηση είτε στους εμπρός είτε και στους τέσσερις τροχούς.
Ο Κινέζος κατασκευαστής δεν ανέφερε κάτι σχετικά με ηλεκτρικές εκδόσεις, ωστόσο εάν υπάρξει τέτοια, το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης θα είναι πανομοιότυπο με αυτό με το οποίο θα εξοπλιστεί μελλοντικά το Torres EVX.
Στη Νότια Κορέα, το ολοκαίνουριο KGM Actyon διατίθεται από 22.700 ευρώ, βάσει της παρούσας ισοτιμίας.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ