ΤοPagani Utopia προσφέρει ένα χαρακτηριστικό που το διαφοροποιεί σημαντικά από τον προκάτοχό του, το Huayra. Ένα προαιρετικό χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 7 σχέσεων.
Μέχρι στιγμής, έχει αποδειχθεί πολύ πιο δημοφιλές από το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων μονού συμπλέκτη. «Αυτή τη στιγμή, έχουμε πάνω από το 70% των πελατών που έχουν επιλέξει το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων», αποκάλυψε ο εμπορικός διευθυντής της Pagani, Hannes Zanon, κατά τη διάρκεια της αποκάλυψης του Utopia Roadster στο Monterey.
Το πολύ ενδιαφέρον αυτό στοιχείο, δεν φαίνεται να προκαλεί έκπληξη στον Zanon, καθώς έχει επιβεβαιωθεί από τις δοκιμές, ότι το χειροκίνητο κιβώτιο είναι πολύ πιο ανθεκτικό -μέχρι να αναπτυχθεί ένα νέο αυτόματο- στην τρομερή ροπή (1.100 Nm) ενός supercar (850 ίππων), όπως η Pagani.
«Το κιβώτιο ταχυτήτων του Utopia χρησιμοποιεί μια πρώτη ταχύτητα, όπου η 1η είναι κάτω και αριστερά, ακριβώς κάτω από την όπισθεν. Ο συμπλέκτης είναι μονάδα τριπλού δίσκου 215 mm. Ο συμπλέκτης δεν είναι πολύ πιεσμένος, γιατί τον έχουμε υπερ-σχεδιάσει», σύμφωνα με τον Zanon.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ