Όταν ο συλλέκτης αυτοκινήτων, Μάθιου Αϊβανχο, αγόρασε αυτό το Ford GT πρώτης γενιάς (2006), ήξερε λίγο-πολύ τι επρόκειτο να αντιμετωπίσει, για να το… κάνει ξανά να μοιάζει με αυτοκίνητο.

Τηλεφώνησε, λοιπόν, στον Έντι Μπόλιαν από το VINWiki και ανέλαβαν, αρχικά οι δυό τους, μια δουλειά που έμοιαζε με… αρχαιολογική σκαπάνη! Το αυτοκίνητο ήταν ακινητοποιημένο και «ζωσμένο» με διάφορα άχρηστα αντικείμενα, για πάνω από μια δεκαετία, σε έναν αχυρώνα.

Φορώντας μάσκες και γάντια, εγκατέστησαν μια νέα μπαταρία, άλλαξαν τα υγρά και γύρισαν το κλειδί στη μίζα. Ο V8 των 4,5 λίτρων, που μέσω ενός χειροκίνητο κιβωτίου έξι σχέσεων και ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης, έστελνε τους 550 ίππους στον πίσω άξονα, είναι ακόμα ζωντανός.



Το ίδιο και το σύστημα εξάτμισης, που στην περίπτωση του Ford GT, κοστίζει περισσότερα από 10.000 δολάρια στην αγορά των μεταχειρισμένων. Η ομάδα μηχανικών του Κάμερον Ντέιβισον έκανε ξανά λειτουργικούς και τους 8 κυλίνδρους, ενώ τα εργοστασιακά ελαστικά της Goodyear, αντικαταστάθηκαν άμεσα από τα Bridgestone Potenza.



Το πιο δύσκολο κομμάτι της επιχείρησης, έγινε από τον ειδικό στις λεπτομέρειες συντήρησης, Μπαμ Κάνιγχαμ. Είναι εντυπωσιακό, αλλά αυτό το Ford GT πλύθηκε για πρώτη φορά, εδώ και πάνω από μια δεκαετία! Ο Κάνιγχαμ πρέπει να τρίψει τη βρωμιά, να απολυμάνει σχολαστικά και να αντιμετωπίσει έναν ακόμα δυνατό «εχθρό» στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Τη μούχλα, ακόμα και μέσα στον πίνακα οργάνων..

«Δεν έχουμε αντιμετωπίσει χειρότερη κατάσταση σε άλλο αυτοκίνητο», λέει ανακουφισμένος, που… βγήκε αλώβητος από αυτό το περιβάλλον, Δείτε το σχετικό βίντεο:

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ