Πάνε τέσσερις μήνες από όταν η Mazda παρουσίασε στην Auto China το EZ-6, ανακοινώνοντας ότι θα πουληθεί στην κινεζική αγορά. Ωστόσο, τα στελέχη της μάλλον άλλαξαν γνώμη και τώρα ετοιμάζονται να το λανσάρουν σε παγκόσμια κλίμακα.
Σύμφωνα με την ιαπωνική εταιρεία, αυτό θα γίνει το φθινόπωρο, τόσο στην Κίνα όσο και σε αγορές της Ευρώπης. Βέβαια για τις τελευταίες δεν υπήρξε διευκρίνηση ποιες θα μπουν σε προτεραιότητα, ούτε αναφέρθηκαν συγκεκριμένες χώρες.
Σχετικά με το EZ-6, η σχεδίασή του τιμά 100% τη φιλοσοφία «Soul of Motion» της Mazda, ωστόσο η βάση του είναι κινέζικη, καθώς διαθέτει την πλατφόρμα EPA1 της συνεργάτιδας Changan. Η αρχιτεκτονική αυτής της πλατφόρμας υποστηρίζει τόσο ηλεκτρικά συστήματα κίνησης, όσο και υβριδικά range-extender.
Στην Κίνα, η Mazda θα πουλάει το EZ-6 και με τα δύο αυτά συστήματα πρόωσης, αλλά δεν έχει γνωστοποιηθεί ακόμα εάν η υβριδική έκδοση θα λανσαριστεί και στην Ευρώπη.
Το ηλεκτρικό EZ-6 πάντως, πιθανότατα να εξοπλίζεται με μπαταρίες 58,9 ή 66,8 kWh που θα τροφοδοτούν ένα ηλεκτρικό μοτέρ (τοποθετημένο στον πίσω άξονα) ισχύος 218 ίππων (160 kW) και 320 Nm. Δεν αποκλείεται και η διάθεση μίας ισχυρότερης έκδοσης 260 ίππων, διότι υπάρχει ήδη στο κινέζικο Deepal SL03 με το οποίο μοιράζονται την ίδια πλατφόρμα.
Αναφορικά με την υβριδική έκδοση, αυτή θα εξασφαλίζει πάνω από 1.000 χιλιόμετρα αυτονομίας με ένα γέμισμα. Ο κινητήρας βενζίνης μπορεί να είναι εκείνος με χωρητικότητα 1.500 κ. εκ. και απόδοση 95 ίππους, ενώ θα συνεργάζεται με μία μπαταρία LFP και ένα ηλεκτρικό μοτέρ.
Ως προς τις διαστάσεις, ο διάδοχος του Mazda6 είναι μεγαλύτερος, καθώς έχει μήκος 4,92 μέτρα, πλάτος 1,89 μέτρα και ύψος 1,48 μέτρα. Συνεπώς, είναι πολύ πιθανό να έχουμε και μακρύτερο μεταξόνιο.
Με το φθινόπωρο να πλησιάζει, αναμένεται να γνωρίζουμε περισσότερα για το αν το Mazda EZ-6 θα λανσαριστεί στην Ελλάδα εντός των επόμενων μηνών.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ