Το RS 3 είναι με διαφορά το πιο δημοφιλές μοντέλο της Audi Sport, μετρώντας πάνω από 80.000 ταξινομήσεις από το πρώτο του λανσάρισμα το 2011.

Υπό αυτό το πρίσμα, η Audi ανανέωσε και βελτίωσε το μοντέλο, ξεκινώντας από το αμάξωμα, συνεχίζοντας με το εσωτερικό και φτάνοντας μέχρι τα δυναμικά του χαρακτηριστικά.



Ξεκινώντας από την «καρδιά» του αυτοκινήτου, ο περίφημος 5κύλινδρος 2.5 TFSI βρίσκεται στο επίκεντρο αποδίδοντας 400 ίππους και 500 Nm ροπής.

Μιλάμε για τον κινητήρα που αποτελεί σήμα κατατεθέν της Audi, μιας και δηλώνει παρών εδώ και 48 χρόνια και τώρα θα ολοκληρώσει τον κύκλο του.

Το αναβαθμισμένο RS 3 ακολουθεί εν πολλοίς το ανανεωμένο A3. Διαθέτει νέο splitter μπροστά, ενώ φρεσκάρισμα δέχθηκαν οι φωτεινές υπογραφών των LED φωτιστικών σωμάτων, τόσο εμπρός όσο και πίσω με χαρακτηριστικό το καρό σχήμα, που παραπέμπει στους αγώνες.



Μεγαλύτερη και… κατάμαυρη είναι η μάσκα -το ίδιο ισχύει και για το διαχύτη- ενώ συνολικά, έχουμε ένα ακόμα πιο σπορ και δυναμικό αμάξωμα, που χάρη στις σχεδιαστικές εμβάσεις όπως οι επανασχεδιασμένες εισαγωγές αέρα κατορθώνει να δείχνει πιο φαρδύ και πιο χαμηλό.

Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν τα νέα, προαιρετικά RS μπάκετ καθίσματα με επένδυση από δέρμα Nappa, ενώ ο οδηγός πιάνει ένα νέο τιμόνι που είναι επίπεδο τόσο πάνω όσο και κάτω (flat-top και flat-bottom) και έχει νέους διακόπτες αφής.



Οι υπόλοιπες αλλαγές είναι μικρές και συνολικά η καμπίνα θυμίζει έντονα το πρόσφατα ανανεωμένο A3. Οι αεραγωγοί έχουν επανασχεδιαστεί, την ώρα που ο επιλογέας ταχυτήτων του αυτόματου κιβωτίου έγινε μικρότερος. Ταυτόχρονα, παραμένουν οι φυσικοί διακόπτες για τον κλιματισμό.

Η Audi θέλησε να αναβαθμίσει την οδική συμπεριφορά του RS 3 επεμβαίνοντας στις ρυθμίσεις της ανάρτησης και υιοθετώντας την ελεύθερη κατανομή της ροπής στους πίσω τροχούς.



Έτσι, κατάφερε να το κάνει πιο σταθερό και πιο γρήγορο στις στροφές, αναβαθμίσεις που το βοήθησαν να καταρρίψει το ρεκόρ του Nurburgring στην κατηγορία του, σημειώνοντας 7:33,123.

Ένα κύριο χαρακτηριστικό των αναβαθμίσεων έχει να κάνει και με την κατανομή της ροπής μέσω της πέδησης που μειώνει την υποστροφή όταν το RS 3 μπαίνει στη στροφή και μπορεί να σημαδεύσει την έξοδο με περισσότερο γκάζι.



Ο 5κύλινδρος των 2,5 λίτρων βοηθάει με τους 400 ίππους και τα 500 Nm το hot-hatch να ολοκληρώσει το sprint των 0-100 χλμ./ ώρα σε 3,8 δευτερόλεπτα, συνεχίζοντας να επιταχύνει μέχρι τα 290 χλμ./ ώρα.

Επιπλέον, η γερμανική εταιρεία ασχολήθηκε και με τον ήχο του TFSI, κάνοντάς τον ακόμα πιο δυναμικό, ώστε ο οδηγός να τον απολαμβάνει περισσότερο όταν βγαίνει από τις δύο απολήξεις της εξάτμισης με το οβάλ σχήμα.



Η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς με στάνταρ ζάντες 19 ιντσών, μέσω 7τάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, ακριβώς όπως συνέβαινε και με τον προκάτοχο.

Όπως πάντα, έτσι και τώρα, το νέο Audi RS 3 θα διατίθεται τόσο ως hatchback όσο και ως σεντάν που φυσικά ακολούθησε την ανανέωση.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ