Έπειτα από τους πρώτους πέντε αγώνες της σεζόν, λίγοι θα στοιχημάτιζαν εναντίον του Μαξ. Ο Ολλανδός είχε κερδίσει τους τέσσερις από αυτούς και μάλιστα με τρόπο εμφατικό.

Το μόνο GP που του είχε ξεφύγει ήταν εκείνο της Αυστραλίας. Και αυτό συνέβη λόγω προβλήματος αξιοπιστίας και όχι γιατί κάποιος άλλος οδηγός τον είχε κερδίσει στα ίσια. Επιπλέον η RB20 φάνταζε -όπως και οι προηγούμενες δύο Red Bull- ως φόβητρο για τον ανταγωνισμό.



Από το Μαϊάμι και μετά, όμως, η κατάσταση άλλαξε. Έπειτα από τα πρώτα μεγάλα πακέτα αναβαθμίσεων η RB20 ξεκίνησε να χάνει έδαφος έναντι των MCL38 και W15. Υπήρξαν αγώνες στους οποίους το σετάρισμα του μονοθέσιου έμοιαζε σχεδόν αδύνατο.

Αυτό μαρτυρά και η… κατάρρευση του Σέρχιο Πέρεζ από το Μαϊάμι και μετά. Οι Νόρις και Πιάστρι ανταγωνίζονταν από πλεονεκτική θέση, πλέον, τον Φερστάπεν. Και λίγο πριν το καλοκαιρινό διάλειμμα στο παιχνίδι μπήκε και η Mercedes.



Πολλοί άρχισαν να αναρωτιούνται εάν ο Φερστάπεν έχασε την… φόρμα του. «Είναι ακόμη ο Μαξ ο καλύτερος στην F1;» είναι μια ερώτηση που γίνεται όλο και πιο συχνά.

Η δεύτερη πράξη

Το φετινό πρωτάθλημα μπορεί να χωριστεί, μέχρι στιγμής, σε δύο πράξεις. Η πρώτη ήταν από το Μπαχρέιν μέχρι και την Κίνα. Δεν χρειάζεται να πούμε πολλά για αυτήν. Απλά γίναμε μάρτυρες του τι συμβαίνει όταν ο καλύτερος οδηγός μπαίνει στο καλύτερο μονοθέσιο.



Η δεύτερη πράξη ξεκίνησε στο Μαϊάμι. Από τότε η RB20 δεν είναι σίγουρα το καλύτερο μονοθέσιο. Σίγουρα είναι ανταγωνιστική, ενώ και υπό ορισμένες συνθήκες μπορεί να αποδώσει καλύτερα από τα υπόλοιπα μονοθέσια. Ωστόσο δεν έχει καμία σχέση με την RB20 των πρώτων πέντε αγώνων.

Κατά συνέπεια μπορούμε να πούμε ότι από τον αγώνα εκείνον και εντεύθεν ο Φερστάπεν αγωνίζεται χωρίς πλεονέκτημα απόδοσης. Στους περισσότερους αγώνες η McLaren είχε το ταχύτερο μονοθέσιο, ενώ σε ορισμένους η Mercedes ήταν πολύ κοντά της και μάλλον ανώτερη από την Red Bull.



Σε αυτό το μίνι πρωτάθλημα, λοιπόν, ο Φερστάπεν είναι ακόμη πρώτος. Με λίγα λόγια εάν το πρωτάθλημα ξεκινούσε στο Μαϊάμι ο Μαξ θα ήταν πρώτος με 167 βαθμούς, ο Νόρις δεύτερος με 141 με τους Χάμιλτον και Πιάστρι να ακολουθούν με 131 και 130 αντίστοιχα. Επιπλέον ο Φερστάπεν έχει και τις περισσότερες poles σε αυτό το διάστημα με 3, οι οποίες θα ήταν 4 εάν δεν έπαιρνε την ποινή στο Σπα.



Με λίγα λόγια ο Φερστάπεν κερδίζει συνολικά σε κάθε κατηγορία ακόμη και όταν δεν έχει το καλύτερο μονοθέσιο. «Η RB20 έχει γίνει μία σκύλα την οποίαν μόνο ο Μαξ μπορεί να δαμάσει» δήλωσε πριν λίγες ημέρες ο Χέλμουτ Μάρκο.



Αλλά αυτό δεν θα έπρεπε να μας εκπλήσσει. Εξάλλου και το πρώτο πρωτάθλημα του Ολλανδού είχε έρθει με το δεύτερο καλύτερο συνολικά μονοθέσιο στο τότε grid. Ο Μαξ έχει αποδεικνύει και φέτος ότι του αρκεί ένα σχετικά ανταγωνιστικό μονοθέσιο για να κατακτήσει νίκες.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ