Μια πρόσφατη έρευνα καταναλωτών που έγινε από τον οργανισμό Motor Ombudsman στη Βρετανία αποκάλυψε ότι οι baby boomers, ηλικίας 59 έως 77 ετών, είναι οι πιο σίγουροι αγοραστές αυτοκινήτων σε σύγκριση με τις νεότερες γενιές.
Η μελέτη, στην οποία συμμετείχαν 1.000 οδηγοί, υπογράμμισε ότι το 44% των boomers αισθάνονται βέβαιοι και γεμάτοι αυτοπεποίθηση για την αγορά αυτοκινήτου χωρίς βοήθεια, ποσοστό που πέφτει στο 33% για τους millennials (ηλικίας 27 έως 42 ετών) και μόλις στο 29% για την Gen X (ηλικίας 43 έως 58 ετών).
Οι boomers προηγούνται επίσης στην αυτοπεποίθησή τους σχετικά με την επιλογή του σωστού τύπου καυσίμου, με το 84% να εκφράζει εμπιστοσύνη στους κινητήρες βενζίνης ή ντίζελ.
Αυτό έρχεται σε συμφωνία με τους νεότερους οδηγούς, καθώς το 76% των millennials και το 73% της Generation Z (ηλικίας 18 έως 26 ετών) προτιμούν επίσης τα παραδοσιακά καύσιμα, γεγονός που δείχνει ότι η υιοθέτηση των ηλεκτρικών οχημάτων είναι ακόμη περιορισμένη.
Ωστόσο, όσον αφορά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, το 50% των millennials και των Gen Z είναι σίγουροι ότι η τεχνολογία ταιριάζει στις ανάγκες τους, ενώ μόνο το 24% των Gen X και το 21% των boomers αισθάνονται το ίδιο.
Η έρευνα διαπίστωσε επίσης ότι οι boomers έχουν μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση στη διαπραγμάτευση των τιμών των αυτοκινήτων, με το 39% να είναι πρόθυμο να παζαρέψει, σε σύγκριση με μόλις το 16% της Gen Z.
Επιπλέον, το 71% των boomers είναι εξοικειωμένοι με τη βασική συντήρηση του αυτοκινήτου, όπως ο έλεγχος του λαδιού του κινητήρα και της πίεσης των ελαστικών, ενώ η αυτοπεποίθηση σε αυτές τις δεξιότητες πέφτει στο 40% μεταξύ των οδηγών της Gen Z.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ