Και αυτό το γράφουμε επειδή οι Νόρις και Φερστάπεν είχαν τις δύο καλύτερες προσομοιώσεις αγώνα με την μέση γόμα. Εάν η Mercedes μπορέσει να βρει διάρκεια στα μεγάλα stints της, τότε είναι εξαιρετικά πιθανό να έχουμε πέντε διεκδικητές για τη νίκη στην Ολλανδία.

Η δεύτερη περίοδος ελεύθερων δοκιμών διεξήχθη σε εντελώς στεγνό οδόστρωμα. Ωστόσο οι χαμηλές θερμοκρασίες ατμόσφαιρας-οδοστρώματος αλλά και ο ούριος -στην στροφή 1- άνεμος προβλημάτισαν αρκετά τους περισσότερους οδηγούς.

Δεν ήταν λίγες οι φορές που κάποιοι οδηγοί έχασαν τα φρένα για την στροφή 1. Αρκετοί βγήκαν, μάλιστα, στην αμμοπαγίδα με την έξοδο του Χούλκνεμπεργκ λίγο πριν τα μέσα της περιόδου να θέτει τη διαδικασία σε καθεστώς κόκκινης σημαίας.



Μέχρι το σημείο εκείνο οι ομάδες είχαν κάνει long stints με την μέση γόμα. Με την επανέναρξη του FP2 ήταν η σειρά της μαλακής γόμας για προσομοιώσεις qualifying. Σε αυτές, όμως, δεν θα συμμετείχε ο Κάρλος Σάινθ ο οποίος αντιμετώπισε πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων του.

Ο ρυθμός του teammate του δεν ήταν κι εκείνος πολύ ενθαρρυντικός. Ο Λεκλέρ κατάφερε μετά βίας να μπει στην δεκάδα. Αντιθέτως οι Mercedes και McLaren έδειξαν να έχουν το πάνω χέρι. Ο Ράσελ σημείωσε τον καλύτερο χρόνο ακολουθούμενος από τους Πιάστρι, Χάμιλτον και Νόρις. Η W15 ήταν στο στοιχείο της χάρη στη χαμηλή θερμοκρασία οδοστρώματος.



Πέμπτος ήταν ο Φερστάπεν ο οποίος έχανε χρόνο κυρίως στις στροφές 11 και 13. Εκεί, δηλαδή, όπου η RB20 έπρεπε να περάσει πάνω από τα κερμπ της πίστας. Παρά ταύτα ο Ολλανδός είχε εξαιρετικό ρυθμό αγώνα στις προσομοιώσεις, πολύ κοντά σε εκείνον του Νόρις ο οποίος ήταν ο κορυφαίος.



ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ