Την απάντηση σε αυτό το ερώτημα δίνει το κανάλι SamCarLegion στο YouTube, τοποθετώντας τα δύο σπορ αυτοκίνητα δίπλα-δίπλα για αγώνες από στάση και εν κινήσει.

Η δοκιμή πραγματοποιήθηκε στην πίστα Dunnville Autodrome του Καναδά, με τον Sam πίσω από το τιμόνι του Hyundai και τον Brian Makse στην BMW.

Στα σχόλια, υπήρξαν αρκετοί που τόνισαν ότι ο Sam δεν εκκίνησε σωστά το Ioniq 5 N, ενώ άλλοι κατηγόρησαν τους δημιουργούς για «στημένο» αποτέλεσμα.

Εάν ακόμα δεν έχετε μαντέψει τους λόγους που υπήρξε αυτή η καχυποψία, η M3 CS κερδίζει τόσο το drag race, όσο και το rollin’ race, ρίχνοντας μάλιστα… κολώνες στο ηλεκτρικό hot-hatch.

Η δοκιμή ξεκίνησε με αγώνα εν κινήσει, με τα δύο σπορ αυτοκίνητα να κινούνται με 50 χλμ./ ώρα. Από την αρχή, ήταν εμφανές ότι το Ioniq 5 N δεν μπορεί να ακολουθήσει, παρά την ηλεκτρική του ισχύ.

Ακόμα και από στάση, η BMW εκκινεί ακαριαία! Ας μην ξεχνάμε πως η βαυαρική εταιρεία και το τμήμα M γνωρίζουν όσο ελάχιστοι να μεγιστοποιούν τη λειτουργία του launch control σε μοντέλα με κιβώτιο ZF 8HP.

Επιπλέον, πρέπει να τονιστεί ότι η BMW ανακοινώνει μικρότερα νούμερα από τα πραγματικά για την M3 CS που στα «χαρτιά» αποδίδει 550 ίππους και 650 Nm, συν του ότι η συγκεκριμένη αξιοποιεί το σύστημα τετρακίνησης M xDrive.

Το σύνολο αυτό καλείται, λοιπόν, να κινήσει 1.776 κιλά απόβαρου. Αντίστοιχα, όμως, τα δύο ηλεκτρικά μοτέρ του Hyundai με τους 650 ίππους και 770 Nm έχουν σαφώς πιο δύσκολη δουλειά, αφού το Ioniq 5 N ζυγίζει κάτι παραπάνω από 2,2 τόνους.

Για του λόγου το αληθές, το αναλυτικό βίντεο θα σας πείσει πως ένα ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο δεν είναι σώνει και ντε ταχύτερο στην ευθεία από ένα αντίστοιχο συμβατικό.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ