Ο Χανιώτης πολιτικός, που πλέον τα έσπασε με τον Πρόεδρο Κασσελάκη θέτοντας θέμα ηγεσίας (ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ), εκτός από τις γνώριμες απειλές, και την ιδιαίτερη αδυναμία στις βεντέτες και στο να κρατάει «ανοιχτούς λογαριασμούς» με δικαστές, δημοσιογράφους και κρατικούς αξιωματούχους για όταν επανέλθει στην εξουσία, έχει και πιο… αθώες αδυναμίες.

Έτσι, εκτός του ψαροντούφεκου, η μεγάλη του λατρεία είναι και μια μοτοσικλέτα, και πιο συγκεκριμένα η BMW R 1200 GS. Ο πρώην Υπουργός έτσι απολαμβάνει ελεύθερες, ευάερες βόλτες με την αγαπημένη του γερμανίδα.

Η BMW R 1200 GS είναι μια από τις πιο δημοφιλείς μοτοσυκλέτες λοιπόν της κατηγορίας adventure-touring, γνωστή για την ικανότητά της να ανταπεξέρχεται σε διάφορες συνθήκες οδήγησης, από την άσφαλτο μέχρι τα πιο δύσκολα μονοπάτια.

Η νέας γενιάς R 1200 GS εξοπλίζεται με έναν 2-κύλινδρο, υγρόψυκτο boxer κινητήρα με κυβισμό 1.170 κ.εκ. Αυτός ο κινητήρας αποδίδει ισχύ 125 ίππων (92 kW) στις 7.750 σ.α.λ. και ροπή 125 Nm στις 6.500 σ.α.λ. Είναι γνωστός για την ομαλή απόδοση ισχύος και την αντοχή του, καθιστώντας τη μοτοσυκλέτα εξαιρετικά αξιόπιστη για μακρινά ταξίδια.

Η μετάδοση γίνεται μέσω ενός 6-τάχυτου κιβωτίου ταχυτήτων, συνδεδεμένου με άξονα, προσφέροντας άμεση και απροβλημάτιστη μεταφορά της δύναμης στον πίσω τροχό. Το σύστημα μετάδοσης της BMW είναι γνωστό για την αξιοπιστία και τη χαμηλή συντήρησή του.

Αναρτήσεις και Πλαίσιο

Η R 1200 GS διαθέτει το γνωστό σύστημα ανάρτησης Telelever της BMW στο μπροστινό μέρος και Paralever στο πίσω μέρος, προσφέροντας εξαιρετική σταθερότητα και άνεση στην οδήγηση, είτε σε δρόμο είτε σε εκτός δρόμου διαδρομές. Η ρύθμιση της ανάρτησης είναι πλήρως ρυθμιζόμενη, επιτρέποντας στον αναβάτη να προσαρμόσει τη μοτοσυκλέτα ανάλογα με τις ανάγκες του.

Φρένα και Σύστημα Ασφάλειας

Η μοτοσυκλέτα είναι εξοπλισμένη με δισκόφρενα εμπρός και πίσω, με τεχνολογία ABS (Anti-lock Braking System) της BMW, η οποία προσφέρει βελτιωμένη ασφάλεια κατά το φρενάρισμα, ειδικά σε δύσκολες συνθήκες δρόμου. Το ASC (Automatic Stability Control) είναι επίσης παρόν, βοηθώντας στη διατήρηση της πρόσφυσης του πίσω τροχού.

Το συνολικό βάρος της BMW R 1200 GS ανέρχεται περίπου στα 244 κιλά (με όλα τα υγρά), ενώ το ύψος της σέλας ρυθμίζεται από 850 έως 870 χιλιοστά, επιτρέποντας έτσι την προσαρμογή της στις ανάγκες του κάθε αναβάτη.

Η BMW R 1200 GS έρχεται με προηγμένα ηλεκτρονικά βοηθήματα, όπως το σύστημα Ride Modes, που επιτρέπει την επιλογή μεταξύ διαφορετικών ρυθμίσεων οδήγησης (Rain, Road, Dynamic, Enduro), ανάλογα με τις συνθήκες του δρόμου. Διαθέτει επίσης έγχρωμη οθόνη TFT, η οποία παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες στον αναβάτη με ευανάγνωστο και λειτουργικό τρόπο.

Η τιμή της BMW R 1200 GS στην Ελλάδα κυμαίνεται περίπου στα 18.000 ευρώ. Αυτή η τιμή μπορεί να διαφέρει ανάλογα με τον εξοπλισμό και τις προσθήκες που θα επιλέξει ο αγοραστής. Η νεότερη έκδοση της σειράς, όπως η BMW R 1300 GS, ξεκινά από περίπου 22.000 ευρώ για το βασικό μοντέλο.

Αναμφίβολα πρόκειται για μια από τις ακριβότερες μοτοσυκλέτες της κατηγορίας σε σύγκριση με τον ιαπωνικό ανταγωνισμό. Στα κύρια χαρακτηριστικά της συγκαταλέγονται στοιχεία όπως η ποιότητα κατασκευής & κύλισης.

Τον κο Πολάκη τον είχαμε δει πολλές φορές να καβαλάει το μοντέλο της BMW, ακόμα και μπροστά στις κάμερες, αλλά καλό θα ήταν -για τη δική του ασφάλεια – να μην αποφεύγει τα full face κράνη και τον έξτρα εξοπλισμό ασφάλειας όπως γάντια και κοκάλινα μπουφάν…

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ