Οι χαμηλές αξίες μεταπώλησης ηλεκτρικών αυτοκινήτων έχουν ωθήσει τις εταιρείες μακροχρόνιας μίσθωσης, που διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στην ευρωπαϊκή αγορά, σε διπλασιασμό των τιμών τα τελευταία τρία χρόνια και ορισμένες απειλούν να εγκαταλείψουν την επιχείρηση εντελώς εάν οι ρυθμιστικές αρχές δεν λάβουν τα απαραίτητα μέτρα, ισχυρίζονται στελέχη του κλάδου.
Το άλμα στις τιμές για τις μισθώσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων έρχεται καθώς οι περικοπές στις επιδοτήσεις, σε βασικές αγορές, όπως η Γερμανία, πλήττουν τις πωλήσεις και απειλούν να θέσουν σε κίνδυνο την ηλεκτρική μετάβαση στην Ευρώπη, ακριβώς τη στιγμή που οι Βρυξέλλες θέλουν να αυξήσου ν την απορρόφηση.
Οι εταιρείες leasing διαδραματίζουν κεντρικό ρόλο στην Ευρώπη, καθώς το 60% των νέων αυτοκινήτων όλων των τύπων καυσίμων είναι μισθωμένα, σύμφωνα με υπολογισμούς της περιβαλλοντικής ομάδας Transport & Environment με βάση στοιχεία από την εταιρεία ερευνών αγοράς Dataforce.
Για τα ηλεκτρικά οχήματα, το ποσοστό εκτιμάται ότι φτάνει το 80%! Σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε η Dataforce, στις 16 ευρωπαϊκές αγορές όπου μπορεί να εντοπίσει εγγραφές στόλου -συμπεριλαμβανομένων της Γερμανίας, της Βρετανίας, της Γαλλίας και της Ισπανίας- το 60% των νέων ηλεκτρικών οχημάτων πηγαίνει σε εταιρικούς στόλους και μεγάλους εμπορικούς ομίλους.
Οι ειδικοί λένε ότι αυτοί οι αγοραστές χρησιμοποιούν σχεδόν αποκλειστικά μισθώσεις και περίπου οι μισές από τις υπόλοιπες πωλήσεις σε ιδιώτες αγοραστές, γίνονται επίσης μέσω leasing. Σε αγορές χωρίς κρατικές επιδοτήσεις EV για ιδιώτες αγοραστές, η κυριαρχία των επιχειρήσεων είναι ακόμη πιο έντονη.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ