Στην παρουσίαση της νέας γενιάς της Ducati Panigale V4 οι περισσότεροι στάθηκαν στον σχεδιασμό της μοτοσικλέτας και το γεγονός ότι δεν διαθέτει πλέον το μονόμπρατσο ψαλίδι.

Η μοτοσικλέτα ωστόσο οδηγικά είναι κάτι το αδιανόητο αφού φέρνει καινοτομίες και τεχνολογίες που δεν έχουμε συναντήσει ποτέ στο παρελθόν σε μοτοσικλέτες παραγωγής.



Ένα από τα εξαρτήματα που κάνουν την καινούρια Panigale V4 να ξεχωρίζει είναι τα φρένα. Όχι τόσο το hardware μέρος του συστήματος, αλλά περισσότερο το software κομμάτι του. Η νέα Panigale είναι εξοπλισμένο με αγωνιστικό σύστημα eCBS. Αυτό το προηγμένο σύστημα συνδυασμένης πέδησης αποτελείται από 4 αισθητήρες οι οποίοι συνεργάζονται με την πανίσχυρη μονάδα ECU της Ducati.

Όταν ο αναβάτης ξεκινήσει τη διαδικασία του φρεναρίσματος πιέζει τη μανέτα του εμπρός φρένου. Το σύστημα εκείνη τη στιγμή ενεργοποιεί και το πίσω φρένο.

Υπολογίζοντας την ταχύτητα της μοτοσικλέτας, τη δύναμη του φρεναρίσματος και την κλίση της μοτοσικλέτας το σύστημα ρυθμίζει το χρόνο ενεργοποίησης του πίσω φρένου και αν χρειαστεί συνεχίζει τη χρήση του ακόμα και όταν αφήνουμε τη μανέτα του εμπρός φρένου – στο off throttle δηλαδή.



Αυτό έχει ως αποτέλεσμα η μοτοσικλέτα να «πλασάρεται» ιδανικά στην είσοδο της στροφής ακολουθώντας τις τεχνικές των επαγγελματιών αναβατών WSBK και MotoGP. Ο αναβάτης λοιπόν αφήνει στη μοτοσικλέτα να κάνει τη δύσκολη δουλειά της χρήσης του πίσω φρένου επιτρέποντάς του να οδηγήσει σαν τον Μάρκεθ και τον Μπανάια.



Το σύστημα ρυθμίζεται σε επτά επίπεδα και ο αναβάτης μπορεί να το αλλάξει εν κινήσει. Η νέα Ducati Panigale V4 λοιπόν φέρνει ακόμα μια καινοτομία στους αναβάτες που θέλουν το κάτι παραπάνω στο track day τους.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ



ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ