Τα οχήματα τύπου Pick-up, ολοένα και πληθαίνουν στην Ελλάδα με τις πωλήσεις να αυξάνουν συνεχώς. Ιδιαίτερα μεγάλη ζήτηση έχουν τα διπλοκάμπινα οχήματα και αυτό διότι οι επαγγελματίες τα χρησιμοποιούν τόσο για τις εργασίες όσο και για τις καθημερινές τους ανάγκες.

Άλλωστε αυτός είναι και ο λόγος που έχουν φτιαχτεί, προκειμένου οι ιδιοκτήτες να μην χρειάζεται να αγοράζουν δύο ή και τρία αυτοκίνητα.

Παρά το γεγονός ότι αυτά τα οχήματα έχουν κατασκευαστεί και πωλούνται για να καλύπτουν πολλές ανάγκες, στην Ελλάδα υπάρχουν απορίες αναφορικά με τη νομιμότητα τους ακόμα και για τα… καπάκια που χρησιμοποιούνται και καλύπτουν την καρότσα.



Το θέμα έχει λυθεί…

Για το θέμα αυτό επικρατεί σύγχυση στους ιδιοκτήτες των Pick-up που τα οδηγούν στην Ελλάδα. Ωστόσο το θέμα της νομιμότητας έχει λυθεί εδώ και πολύ καιρό καθώς το Υπουργείο αντιλαμβάνεται τις ανάγκες των οδηγών αλλά και τη χρήση που κάνουν.

Με λίγα λόγια, όσα Pick-up έχουν κλειστό καπάκι στην καρότσα είναι σύννομα καθώς υπάρχει εγκύκλιος η οποία ορίζει ότι τα καπάκια που είναι τοποθετημένα έως το ύψος της καρότσας και είναι συρόμενα δεν έχουν καμία τελωνειακή παράβαση.



Τι ισχύει με τις κλειστές καμπίνες;

Για όσους δε, έχουν κλειστή καμπίνα πάνω από το ύψος της καρότσας, τότε θα πρέπει να απευθυνθούν στο αρμόδιο Υπουργείο προκειμένου να πληρώσουν χρήματα και να μπορούν να κυκλοφορούν νόμιμα το όχημά τους χωρίς το φόβο της παράβασης.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ