Το τρίτο μοντέλο στη νέα εποχή της Smart είναι γεγονός, με το ολοκαίνουργιο #5 να κάνει ντεμπούτο στο Bayron Bay της Αυστραλίας.
Με το #5, η μάρκα της Geely μπαίνει δυναμικά στην κατηγορία των μεσαίων, αμιγώς ηλεκτρικών SUV, θέλοντας να απευθυνθεί σε ένα ακόμα μεγαλύτερο αγοραστικό κοινό από αυτό στο οποίο στοχεύουν τα μικρότερα #1 και #3.
Το ντιζάιν του νέου ηλεκτρικού μοντέλου της Smart χαρακτηρίζεται από έξυπνα και premium στοιχεία, διαμορφώνοντας ένα εύληπτο και κομψό αποτέλεσμα.
Το μήκος του είναι στα 4,7 μέτρα, με το μεταξόνιο να έχει μετρηθεί στα 2.900 χιλιοστά. Τα φωτιστικά σώματα έχουν πολύ ιδιαίτερη σχεδίαση τόσο εμπρός, όσο και πίσω, αφού χαρακτηρίζονται από πολλές, μικρές «λωρίδες» LED και μία μακριά, λεπτή που διαπερνάει τη μάσκα.
Κοιτώντας το νέο Smart #5 προφίλ, η διχρωμία είναι έντονη στους καθρέφτες, ενώ χαμηλότερα είναι χαρακτηριστικό στο κεντρικό καπάκι της ζάντας το λογότυπο της Smart που δεν κινείται μαζί με τους τροχούς, δημιουργώντας μία premium αίσθηση.
Αναφορικά με τις εκδόσεις εξοπλισμού, η Summit συνδυάζει κορυφαίας ποιότητας υλικά, πολλές πρακτικές λύσεις στο εσωτερικό και χρηστικό εξοπλισμό, όπως σχάρα οροφής για μέγιστη φόρτωση και μεγαλύτερη προστασία κάτω από το αμάξωμα, με μία σκάλα να συμπεριλαμβάνεται στο πακέτο.
Το εσωτερικό του νέου #5 ξεχωρίζει χάρη στη μοντέρνα του σχεδίαση, με την ευρυχωρία και την τεχνολογία αιχμής να αποτελούν το επίκεντρο. Τα καθίσματα είναι από δέρμα, με τον εξοπλισμό που έρχεται στάνταρ να εξασφαλίζει μέγιστη άνεση και ασφάλεια των επιβαινόντων.
Πίσω τα καθίσματα είναι ξανά δερμάτινα και η ευρυχωρία είναι εξαιρετική, καθώς οι επιβάτες απολαμβάνουν 1.060 χιλιοστά ωφέλιμου χώρου για το κεφάλι, αεραγωγούς κλιματισμού, ρυθμιζόμενη πλάτη καθίσματος και φώτα LED. Μάλιστα, διατίθεται και η λειτουργία «comfort mode» που εξασφαλίζει περισσότερο ωφέλιμο χώρο για τα πόδια.
Ο διάκοσμος στο εσωτερικό του μεσαίου SUV της Smart μπορεί να «στολιστεί» ανά πάσα ώρα και στιγμή με 256 διαφορετικά χρώματα. Ωστόσο, αυτό που εντυπωσιάζει περισσότερο είναι το σύστημα ψυχαγωγίας, με έναν ενσωματωμένο προτζέκτορα να αναλαμβάνει αυτό το ρόλο, σε συνδυασμό με το ηχοσύστημα (21 ηχεία) Sennheiser Signature.
Μπαίνοντας στο ηλεκτρικο SUV, ο οδηγός έχει μπροστά του ένα head-up display εικονικής πραγματικότητας με διαγώνιο 25,6 ίντσες και μία έγχρωμη οθόνη 10,3 ιντσών Ultra HD για τον πίνακα οργάνων. Ως προς το infotainment, οι επιβάτες χειρίζονται τη λειτουργία του μέσω δύο οθονών AMOLED 13 ιντσών.
Το αποκορύφωμα στην τεχνολογία του νέου Smart είναι η τεχνητή νοημοσύνη που λειτουργεί σε μορφή φωνητικού βοηθού, ώστε ο οδηγός να ενεργοποιεί/ απενεργοποιεί λειτουργίες χωρίς να παίρνει τα χέρια του από το τιμόνι.
Από πρακτικότητα, το νέο Smart #5 διαθέτει 34 θήκες αποθήκευσης, ένα frunk 72 λίτρων, με τη μέγιστη τιμή φόρτωσης (με αναδιπλούμενα καθίσματα) να είναι στα 1.530 λίτρα.
Ως προς τα τεχνικά χαρακτηριστικά, το νέο Smart #5 εξοπλίζεται με μπαταρία 100 kWh, με την πλατφόρμα του να υποστηρίζει αρχιτεκτονική φόρτισης 800V. Αυτό, σε συνδυασμό με τη λειτουργία ταχυφόρτισης 4C, το 10-80% για τη φόρτιση της μπαταρίας ολοκληρώνεται σε μόλις 15 λεπτά.
Βάσει κύκλου CLTC, η αυτονομία του ηλεκτρικού SUV έχει υπολογιστεί στα 740 χιλιόμετρα, ωστόσο στις σαφώς πιο αυστηρές μετρήσεις WLTP που αφορούν και τη χώρα μας θα είναι μικρότερη.
Αν και η Smart δεν ενημέρωσε σχετικά με την ιπποδύναμη και τους ηλεκτροκινητήρες, οι μέχρι τώρα πληροφορίες λένε ότι το #5 θα έρθει με τέσσερις επιλογές κινητήρων, με πίσω κίνηση και τετρακίνηση, με ισχύ από 340 έως 646 ίππους.
Οι πισωκίνητες εκδόσεις αναμένεται να διαθέτουν έναν ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει είτε 340 είτε 363 ίππους, ενώ οι τετρακίνητες θα συνδυάζουν μπροστινό κινητήρα 224 ίππων και πίσω κινητήρα που αποδίδει είτε 363 είτε 422 ίππους, φθάνοντας σε συνολική ισχύ τους 646 ίππους.
Τέλος, τα προφίλ οδήγησης που μπορεί να επιλέξει ο οδηγός χωρίζονται στα Adaptive, Sand, Snow, Mud και Rock, με τη Smart να μην ενημερώνει για την ιπποδύναμη και τους ηλεκτροκινητήρες.
Το ολοκαίνουργιο Smart #5 αναμένεται να λανσαριστεί στις αγορές της Ευρώπης στις αρχές του 2025.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ