Νέες πληροφορίες έρχονται στο «φως» της δημοσιότητας αναφορικά με το καινούριο Audi Q5. Συγκεκριμένα, όλα δείχνουν ότι στην τρίτη γενιά του θα αποκτήσει και έκδοση Sportback, παίρνοντας το σχήμα ενός κουπέ SUV, ενώ θα είναι και το τελευταίο Q5 με έκδοση ντίζελ.
Ξεκινώντας από τη σχεδίαση του Q5 Sportback, οι εμπρός προβολείς πρόκειται να είναι πιο λεπτοί και θα συνδυάζονται με μία φαρδύτερη μάσκα, ενώ το πίσω μέρος θα συνεχίσει να είναι επικλινές στιλ κουπέ.
Ταυτόχρονα, οι εισαγωγές αέρα μπροστά θα είναι μεγαλύτερες, την ώρα που μεγαλύτερος θα είναι και ο πίσω προφυλακτήρας, συγκριτικά με το απερχόμενο μοντέλο.
Εν αντιθέσει με το απλό Q5, το Sportback αναμένεται να διαθέτει διπλή απόληξη της εξάτμισης. Γενικά, οι δύο εκδόσεις θα διαφοροποιούνται, αφού στην απλή έκδοση, όχι μόνο υπάρχει μία απόληξη, αλλά η οροφή πίσω θα είναι έτσι διαμορφωμένη, ώστε οι επιβάτες να έχουν «αέρα» πάνω από το κεφάλι.
Ως προς το εσωτερικό του, αναμένεται να υιοθετηθεί εκείνο του ηλεκτρικού Q6. Εφόσον αυτό ισχύει, τότε μπορούμε να περιμένουμε μία οθόνη 11,9 ιντσών για τον πίνακα οργάνων, νέο head-up display και οθόνη πολυμέσων 14,5 ιντσών. Επιπλέον, θα διατίθεται προαιρετικά οθόνη για τον συνοδηγό.
Η πλατφόρμα στην οποία βασίζεται το νέο Audi Q5 είναι η καινούργια PPC (Premium Platform Combustion) που αποτελεί σημαντική αναβάθμιση της MLB evo.
Το νέο Q5 θα είναι το δεύτερο Audi που θα αξιοποιήσει τη συγκεκριμένη πλατφόρμα, μετά το τελευταίο A5.
Μάλιστα, αναμένεται να αποκτήσει και τα ίδια συστήματα πρόωσης με εκείνο, άρα μπορούμε να περιμένουμε έναν δίλιτρο τετρακύλινδρο με ήπια υβριδική υποβοήθηση σε εκδόσεις βενζίνης και diesel, ενώ δε θα λείψει μία plug-in υβριδική με ηλεκτρική αυτονομία πάνω από 100 χιλιόμετρα,
Στην κορυφή της γκάμας θα βρίσκεται το SQ5 με V6 και τεχνολογία 48V, με τη συνδυαστική ισχύ να φτάνει τους περίπου 370 ίππους, όπως στο S5.
Όλα όσα λέμε βέβαια είναι κυρίως υποθέσεις και εκτιμήσεις βάσει των όσων δεδομένων έχουμε μέχρι τώρα. Μέσα στους επόμενους μήνες θα έχουμε νεότερα.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ