Αν έχετε βρεθεί στους δρόμους των μεγάλων γερμανικών πόλεων, θα έχετε σίγουρα αισθανθεί ένα… άρωμα Ελλάδας, βλέποντας τις μεγάλες ουρές καθυστερήσεων.
Ασφαλώς και δεν τίθεται ζήτημα σύγκρισης των υποδομών, ούτε ως προς την ποιότητα των δρόμων, ούτε ως προς τις εναλλακτικές επιλογές στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, αλλά και στους ποδηλατοδρόμους, όμως η καθημερινότητα και τα… χούγια των Γερμανών, μοιάζουν πολύ με τα δικά μας.
Αυτό πιστοποιούν τα ευρήματα της έρευνας, που πραγματοποιήθηκαν για λογαριασμό της Allianz και επιβεβαιώνουν ότι η συντριπτική πλειοψηφία (πάνω από το 60%) του πληθυσμού στα γερμανικά αστικά κέντρα, επιλέγει το αυτοκίνητο ως το καθημερινό μέσο μεταφοράς, προς και από το χώρο εργασίας, αλλά και για άλλες δραστηριότητες.
Δεύτερη επιλογή των Γερμανών είναι το ποδήλατο, με ποσοστό 5,64%, ενώ τα μέσα μεταφοράς (λεωφορεία, τρένα, τραμ) δεν είναι καθόλου δημοφιλή, καθώς μόνο ένα 5% των ερωτηθέντων απάντησε ότι τα επιλέγει για τις μετακινήσεις του.
Τα στοιχεία, κυρίως για τη χρήση εναλλακτικών μέσων, είναι λίγο καλύτερα για τις νεαρότερες ηλικίες (η έρευνα αφορούσε στις ηλικίες 18 έως 50 ετών), αλλά και για τις μικρότερες πόλεις.
Από την πλευρά, μιλάμε για τη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στην Ευρώπη και την έδρα μερικών από τις πιο εμβληματικές αυτοκινητοβιομηχανίες στον πλανήτη, συνεπώς υπάρχει και αυτή η σύνδεση στο DNA των Γερμανών.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ