Στην τελική ευθεία οδεύει το πρόγραμμα της Kia, για την ουσιαστική ανανέωση του δημοφιλούς Sportage, τρία χρόνια μετά το λανσάρισμα της τρέχουσας 5ης γενιάς του (το μοντέλο που βλέπετε στις φωτογραφίες).
Τα βαριά καμουφλαρισμένα πρωτότυπα που δοκιμάζονται έχουν ήδη εντοπιστεί επί γερμανικού εδάφους, όπου υποβάλλονται στις τελικές δοκιμές εξέλιξης, πριν το ανανεωμένο SUV, βρει το δρόμο για τις ευρωπαϊκές αντιπροσωπείες, εντός του 2025.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχουμε συλλέξει, τα νέα στοιχεία στο αμάξωμα, θα είναι η καινούργια μάσκα που θα έχει μεγαλύτερο άνοιγμα απ’ ό,τι τώρα και οι πιο ευδιάκριτες γραμμές που τη μορφοποιούν.
Τα φώτα ημέρας φαίνονται να έχουν επανασχεδιαστεί στις άκρες του αμαξώματος, ενώ και προφυλακτήρας έχει επίσης επανασχεδιαστεί και έχει καινούργια φώτα ομίχλης.
Στο πίσω μέρος, τα πρωτότυπα έχουν ανανεωμένα τα φώτα και τον προφυλακτήρα αλλά δεν είναι εμφανείς περισσότερες λεπτομέρειες λόγω του καμουφλάζ.
Το εσωτερικό του νέου Kia Sportage είναι επίσης πιθανό να υποστεί εκτεταμένο εκσυγχρονισμό. Η Kia πιθανότατα θα παρουσιάσει τη λεγόμενο «κυρτό πάνελ», το οποίο ήδη φιγουράρει σε νεότερα μοντέλα, όπως το EV6 και το Sorento.
Αυτό το πάνελ συνδυάζει ψηφιακά όργανα και το σύστημα infotainment σε μια κομψή, ελαφρώς κυρτή μονάδα που συνδυάζεται με το ταμπλό. Βελτιωμένος φωνητικός έλεγχος, νέες επιλογές συνδεσιμότητας και διευρυμένα χαρακτηριστικά ασφαλείας θα μπορούσαν επίσης να αποτελέσουν μέρος του λίφτινγκ.
Τα συστήματα άνεσης και υποβοήθησης θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν την ενσωμάτωση του νέου Highway Driving Assist 2, το οποίο επιτρέπει την ημιαυτόνομη οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο. Η Kia αναθεωρεί επίσης τον ατμοσφαιρικό φωτισμό και χρησιμοποιεί νέα υλικά για την εσωτερική διακόσμηση.
Το Sportage διατίθεται ήδη μια μεγάλη γκάμα ηλεκτροκίνητων εκδόσεων, η οποία θα διατηρηθεί και στο ανανεωμένο μοντέλο με κάποιες μικρές αναβαθμίσεις, όπως και στην περίπτωση του ανανεωμένου Hyundai Tucson.
Έτσι, ο τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας 1,6 λίτρων θα είναι διαθέσιμος σε ήπια υβριδική έκδοση με 160 ίππους, σε φουλ υβριδική με 215 ίππους και σε plug-in υβριδική με 252 ίππους. Θα συνεχίσει και ο κινητήρας diesel των 1,6 λίτρων με 136 ίππους.
Δεν έχουν διαρρεύσει πληροφορίες για το τι μέλλει γενέσθαι με το επερχόμενο facelift, αλλά είναι πιθανό να διατηρηθεί η τρέχουσα γκάμα και να υπάρξουν βελτιώσεις ως προς την τελική απόδοση των κινητήρων.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ