Ο Νόρις οδηγώντας υπέροχα κατέκτησε την δεύτερη συνεχόμενη pole του και τέταρτη συνολικά για φέτος. Από την άλλη ο Πιάστρι οδήγησε και εκείνος πολύ όμορφα αλλά στο τέλος δεν μπόρεσε να κερδίσει τον teammate του.
Εξαιρετική ήταν η προσπάθεια του Ράσελ η οποία του εξασφάλισε την τρίτη θέση εκκίνησης αύριο. Οι Ferrari είχαν συνολικά καλό ρυθμό αλλά δεν μπόρεσαν να ξεκλειδώσουν το 100% του δυναμικού τους όταν έπρεπε. Όσο για τον Φερστάπεν, ο Ολλανδός είχε μία δύσκολη περίοδο κατατακτήριων και θα ξεκινήσει αύριο πίσω από τον 6ο σήμερα Χάμιλτον.
Στις ελεύθερες δοκιμές είχε φανεί ότι η μάχη για την pole θα ήταν οριακή. Οι οδηγοί των McLaren, Ferrari και Mercedes είχαν όλοι τους ελπίδες για την πρώτη θέση σήμερα. Στην μάχη αυτή έδειξε να μπαίνει και ο Φερστάπεν ο οποίος ήταν καταπληκτικός στον δεύτερο τομέα της πίστας. Ωστόσο την στιγμή της κρίσης η McLaren έδειξε ότι είχε το κάτι παραπάνω.
Q1: Άνετα τα φαβορί
Δεν υπήρξε κάποια μεγάλη έκπληξη στην πρώτη περίοδο των κατατακτήριων δοκιμών. Όλοι οι οδηγοί που έδειχναν από την αρχή του τριημέρου ικανοί για την pole πέρασαν άνετα. Σε αυτό το γκρουπ έδειξε να μπαίνει, μάλιστα, και ο Φερστάπεν με την τελευταία του προσπάθεια. Ωστόσο ο Ολλανδός προτίμησε να μην την ολοκληρώσει.
Ο Νόρις ολοκλήρωσε το Q1 επικεφαλής. Πολύ καλός και ο 8ος Άλμπον που έφερε άνετα την Williams στο Q2. Αντιθέτως ο Κολαπίντο δεν κατάφερε να μιμηθεί τον teammate του. Με τον Αργεντινό έμειναν εκτός οι Τσουνόντα, Στρολ και οι δύο Sauber.
Q2: Και ο Φερστάπεν στο παιχνίδι
Έπειτα από τις πρώτες προσπάθειες του Q2 ο Χάμιλτον σημείωσε τον καλύτερο χρόνο με τους Νόρις και Πιάστρι πίσω του. Η προσπάθεια του Φερστάπεν ήταν κι εκείνη αρκετά ανταγωνιστική με τον Ολλανδό πολύ κοντά στον χρόνο του Πιάστρι και μπροστά από τον 5ο Ράσελ.
Πίσω από τον Βρετανό ήταν οι δύο Ferrari που έκαναν τις πρώτες τους προσπάθειες με χρησιμοποιημένη μαλακή γόμα. Οι δύο SF-24 θα προσπαθούσαν και πάλι με φρέσκια soft γόμα με τον Σάινθ να ανεβαίνει 3ος. Ωστόσο ο Λεκλέρ δεν ήταν ευχαριστημένος με την συμπεριφορά της SF-24.
Ο Φερστάπεν με δεύτερη προσπάθειά του θα ανέβαινε στην δεύτερη θέση, ενώ και οι προσπάθειες των Άλμπον και Χούλκενμπεργκ ήταν εξαιρετικές και αρκετά καλές για να τους περάσουν στο Q3. Εκτός συνέχειας έμειναν οι Αλόνσο, Ρικιάρντο, Μάγκνουσεν και οι Alpine των Γκασλί-Οκόν.
Q3: Κυριαρχία McLaren
Δεν είναι λίγες οι φορές στις οποίες η pole της Μόντσα έχει κριθεί έπειτα από τον πρώτο γύρο προσπαθειών. Κατά συνέπεια η ένταση ήταν στα ύψη μόλις τα μονοθέσια βγήκαν στην πίστα για το Q3.
Ήταν οι McLaren εκείνες που ξεκίνησαν πιο δυνατά με τον Νόρις ταχύτερο του Πιάστρι για μόλις 35 χιλιοστά του δευτερολέπτου! Οι Mercedes των Ράσελ-Χάμιλτον ξεπέρασαν τις Ferrari των Σάινθ και Λεκλέρ.
Ο Φερστάπεν είχε έναν καταπληκτικό γύρο μέχρι και την Parabolica όπου αντιμετώπισε έντονη υπερστροφή η οποία του χάλασε τον χρόνο. Ο Ολλανδός έπρεπε να κάνει τον καλύτερο γύρο του τριημέρου στα τελευταία λεπτά για να μην χάσει επαφή με τις McLaren.
Για τον δεύτερο γύρο προσπαθειών η Red Bull έστειλε πρώτους τους οδηγούς της. Μπροστά ήταν ο Πέρεζ για να βοηθήσει με την αεροδυναμική σκιά του τον Φερστάπεν. Ωστόσο ο Ολλανδός δεν κατάφερε να ανατρέψει την εικόνα.
Αντιθέτως ο Νόρις θα βελτίωνε τον χρόνο του εξασφαλίζοντας την 5η pole της καριέρας του. Η δεύτερη θέση πήγε στον Πιάστρι ενώ οι Ράσελ, Λεκλέρ και Σάινθ συμπλήρωσαν την πρώτη πεντάδα. Αξίζει να σημειώσουμε ότι ο 2ος Πιάστρι με τον 6ο Χάμιλτον ήταν στο ίδιο δέκατο του δευτερολέπτου!
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ