Ένα ατυχές γεγονός ήρθε να χαλάσει τα σχέδια της Volvo, με την επίσημη παρουσίαση του XC90 να είναι προγραμματισμένη για τις 4 Σεπτεμβρίου. Διότι μία διαρροή στα social media από τη Volvo Cars Ελβετίας αποκάλυψε επίσημες φωτογραφίες του νέου μοντέλου.
Αν και η εταιρεία τις έσβησε το ταχύτερο δυνατό, ορισμένοι φρόντισαν να τις αποθηκεύσουν με screen-shots και τώρα οι φωτογραφίες κυκλοφορούν σε όλο το διαδίκτυο.
Πρόκειται για το δεύτερο κύμα ανανέωσης που υφίσταται η 2η γενιά του XC90, με τη σουηδική εταιρεία να ενσωματώνει ορισμένες σχεδιαστικές λεπτομέρειες του EX90.
Η μάσκα είναι φαρδύτερη συγκριτικά με το απερχόμενο μοντέλο και στις άκρες της ενσωματώνονται νέα φωτιστικά σώματα που η υπογραφή τους θυμίζει ένα πλαϊνό «Τ» ή για τους φίλους της Marvel, με λίγη φαντασία, το σφυρί του Θωρ.
Η θύρα φόρτισης από την πλευρά του οδηγού υποδηλώνει πως θα έχουμε plug-in υβριδικό σύστημα, ωστόσο το πίσω μέρος του νέου XC90 έχει ελάχιστες αλλαγές. Οι κύριες αλλαγές εντοπίζονται πάλι στα φωτιστικά σώματα που μοιάζουν σαν να χωρίζονται σε δύο επίπεδα, πάνω και κάτω.
Κοιτώντας το προφίλ από την πλευρά του συνοδηγού, εντοπίζεται το καπάκι του ρεζερβουάρ, όπου θα γεμίζει με βενζίνη και μόνο, αφού το τελευταίο diesel αυτοκίνητο της Volvo βγήκε από το εργοστάσιο τον περασμένο Μάρτιο.
Η μία και μοναδική φωτογραφία που διέρρευσε από το εσωτερικό της ανανεωμένης ναυαρχίδας των Σουηδών αποκαλύπτει μία πιο προηγμένη τεχνολογικά οθόνη με ενσωματωμένο Google, έτοιμη για φωνητικές εντολές με το «Hey Google».
Παρατηρείται επίσης, πως η Volvo διατηρεί η κρυστάλλινη λαβή του επιλογέα ταχυτήτων. Έκπληξη ταυτόχρονα προκαλεί το ότι κάτω από την κεντρική υπάρχουν φυσικοί διακόπτες και δεν καταργήθηκαν όπως σε άλλα νεότερα μοντέλα της εταιρείας.
Αναφορικά με τα συστήματα πρόωσης του νέου XC90, η Volvo Cars Ελβετίας το προλόγισε ως plug-in υβριδικό σε 7θέσια διαμόρφωση. Αυτό, όμως, δε σημαίνει ότι δε θα δούμε και ήπια υβριδικές εκδόσεις με δίλιτρους τετρακύλινδρους.
Πάντως, το plug-in υβριδικό XC90 αναμένεται να αποδίδει συνδυαστικά πάνω από 460 ίππους, με την ηλεκτρική αυτονομία να αυξάνεται πάνω από τα 70 χλμ. χάρη στη σαφώς μεγαλύτερη μπαταρία που θα διαθέτει.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ