H Audi προχωρά με γρήγορους ρυθμούς στην ανανέωση της γκάμας της. Έτσι μετά το νέο Α5 παρουσίασε και την καινούργια, 3η κατά σειρά, γενιά του μεσαίου SUV της, του Q5, που έχει αλλάξει ουσιαστικά συνολικά.

Η βάση του είναι το νέο πλαίσιο PPC (Premium Platform Combustion) που χρησιμοποιείται για πρώτη φορά σε SUV, ενώ η εξωτερική του εμφάνιση έχει γίνει πιο σύγχρονη και πιο δυναμική.



Χαρακτηριστικό της στοιχείο η μετακίνηση πιο ψηλά τόσο της μάσκας Singleframe όσο και των προβολέων, ενώ την εικόνα μπροστά ολοκληρώνουν οι εμφατικές εισαγωγές αέρα. Στο πίσω μέρος οι γραμμές είναι minimal, ενώ ξεχωρίζουν η φωτεινή λωρίδα που ενώνει τα 3D πίσω φώτα και ο διαχύτης.



Σε ότι αφορά τα φώτα η Audi έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στις φωτεινές υπογραφές μπροστά και πίσω, ενώ πίσω υπάρχει ένα φως τύπου προτζέκτορα στο πίσω σπόιλερ που χρησιμοποιείται για πρώτη φορά στην Ευρώπη και χρησιμοποιεί το πίσω παρμπρίζ ως επιφάνεια προβολής. Αυξάνοντας έτσι π.χ. το μέγεθος της επιφάνειας που έχει συνολικά το φως πέδησης, ενώ επίσης για πρώτη φορά παρέχεται η δυνατότητα επικοινωνίας με τα οχήματα που ακολουθούν προειδοποιώντας π.χ. για ατυχήματα κ.λπ.



Μεγάλες είναι οι αλλαγές και στο εσωτερικό του νέου Q5, καθώς έχει δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στην ποιότητα των υλικών και στην πρακτικότητα. Έτσι το πίσω κάθισμα μετακινείται και ρυθμίζεται πολλαπλώς, το πορτμπαγκάζ φτάνει μέχρι και τα 1.473 λίτρα, υπάρχουν πολλού χώροι για μικροαντικείμενα, θέση για ασύρματη φόρτιση smartphones η οποία είναι και ψυχόμενη και συνολικά 4 θύρες USB-C.

Οι τελευταίες προαιρετικά μπορούν να έχουν ισχύ φόρτισης έως και 100 W, που επαρκεί ακόμα και για laptop.









Οπτικά ξεχωρίζει το Digital Stage, η καμπύλη ενιαία επιφάνεια που αποτελείται από τον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 11,9 ιντσών και την οθόνη του συστήματος infotainment των 14,5 ιντσών. Προαιρετικά υπάρχει και τρίτη οθόνη για το συνοδηγό με διαγώνιο 10,9 ιντσών.

Φυσικά το παρόν δίνουν όλα τα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης και διασύνδεσης τελευταίας γενιάς της Audi.









Το νέο Q5 θα είναι διαθέσιμο αρχικά με 3 κινητήρια σύνολα, που όλα έχουν ήπια υβριδική υποβοήθηση MHEV plus που επιτρέπει έστω και για λίγο την καθαρά ηλεκτρική κίνηση. Η απόδοση του ηλεκτροκινητήρα γεννήτριας φτάνει τους 24 ίππους και τα 230 Νm, κατά το φρενάρισμα ανακτά ενέργεια και φορτίζει τη μπαταρία με έως αι 25 kW, ενώ η χωρητικότητα της μπαταρίας φτάνει τις 1,7 kWh.

H εισαγωγική έκδοση βενζίνης είναι η 2.0 TFSI των 204 ίππων (150 kW) με κίνηση στους εμπρός τροχούς και προαιρετικά με τετρακίνηση quattro. H τετρακίνηση είναι στάνταρ στο diesel 2.0 TDΙ των επίσης 204 ίππων (150 kW), καθώς και στο κορυφαίο SQ5.

Εδώ ο κινητήρας είναι ο V6 TFSI των 3.000 κυβικών που αποδίδει 432 ίππους.



Το SQ5 έχει φυσικά μια ακόμα πιο δυναμική και επιθετική εμφάνιση, κάτι που ισχύει σε μικρότερο βαθμό για την έκδοση S-line των στάνταρ εκδόσεων. Που έχουν και άλλα δύο επίπεδο εξοπλισμού, το βασικό και το advanced.

Το νέο Audi Q5, που θα κατασκευάζεται και πάλι στο Μεξικό, θα είναι διαθέσιμο μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2025 και οι τιμές του στη Γερμανία ξεκινούν από τις 52.300 ευρώ για το εισαγωγικό προσθιοκίνητο 2.0 TFSI. Το τετρακίνητο ανεβαίνει στις 54.650 ευρώ και το diesel 2.0 TDI στις 57.100,ενώ το top SQ5 ξεκινά από τις 82.900 ευρώ.



ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ