Το 2024 είναι η χρονιά που επιταχύνεται η ενεργειακή μετάβαση για την DS Automobiles. Πριν από το λανσάρισμα καινοτόμων 100% ηλεκτρικών μοντέλων, η μάρκα αποκαλύπτει νέες υβριδικές επιλογές για τα DS 3 και DS 4.
Το σύστημα κίνησης του DS 4 Hybrid αποτελείται από έναν βενζινοκινητήρα 136 ίππων και 230 Nm σε συνδυασμό με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων που ενσωματώνει έναν ηλεκτροκινητήρα 21 kW (29 ίππων) και 55 Nm.
Μια μπαταρία 0,9 kWh ιόντων λιθίου τροφοδοτεί το αυτοφορτιζόμενο ηλεκτρικό σύστημα. Είναι τοποθετημένη κάτω από το κάθισμα του οδηγού και συνεπώς δεν επηρεάζει τόσο τον χώρο της καμπίνας επιβατών όσο και τον χώρο των αποσκευών.
Ο σύγχρονος ηλεκτροκινητήρας μόνιμου μαγνήτη, είναι ενσωματωμένος στο νέο αυτόματο κιβώτιο e-DCS6. Με 21 kW (29 ίππους) και μέγιστη ροπή 55 Nm, μπορεί να λειτουργεί αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια υπό μέτρια φορτία, χωρίς υποβοήθηση από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Κατά την επιβράδυνση, ο ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί ως γεννήτρια για την ανάκτηση κινητικής ενέργειας και την τροφοδοσία της μπαταρίας, παρέχοντας ταυτόχρονα ενέργεια για την εκκίνηση του βενζινοκινητήρα.
Σε σύγκριση με το DS 4 PureTech 130 EAT8, στον συνδυαστικό κύκλο WLTP, το DS 4 Hybrid έχει κέρδος σχεδόν 16% σε κατανάλωση (-1,1 λίτρα καυσίμου για κάθε 100 χιλιόμετρα) και μείωση κατά 21 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο (ή -15%) σε 116 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο, και συνεπώς δεν υπόκειται σε τέλη κυκλοφορίας. Στην πόλη, η μείωση της κατανάλωσης φθάνει έως και 39%.
Κατά τη διάρκεια του 2024, τα μοντέλα της DS Automobiles σταδιακά θα υιοθετήσουν μια νέα, πιο συμπαγή δομή γκάμας, βασισμένη σε δύο επίπεδα εξοπλισμού που ονομάζονται PALLAS και ÉTOILE.
Αμφότερα διατίθενται στο νέο DS 4 Hybrid, με την αρχική του τιμή στην έκδοση PALLAS, στην ελληνική αγορά, να έχει οριστεί στις 35.300 ευρώ.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ