Κοιτώντας κάποιος την πρόσφατη πορεία του πληρώματος της Car Center στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις θα δει ότι η σχέση τους με τα χρονόμετρα και την διαχείριση ενός τόσο απαιτητικού αγώνα, είναι απόλυτα ανταποδοτική.
Και μάλιστα ανεξάρτητα από το αυτοκίνητο που οδηγούν, το πλήρωμα των Καρανικόλα και Κακαβά έχει βρει την «συχνότητα» επικοινωνίας, η οποία μεταφράζεται σε ένα πραγματικά εντυπωσιακό σύνολο επιδόσεων.
Φέτος, στο 70ο Ράλλυ Ακρόπολις η συμμετοχή θα έχει και πάλι στην διάθεσή της ένα ολοκαίνουργιο εργοστασιακά προετοιμασμένο Ford Fiesta Rally3, με την τεχνική υποστήριξη της M-Sport. Ο συνδυασμός αυτός αποτελεί και το καλύτερο εχέγγυο για μία υψηλή επίδοση στην κατηγορία τους.
Άλλωστε και η προσέγγιση του Νώντα σχετικά με την εξέλιξη του αγώνα είναι ξεκάθαρη: «Θα είναι μία εξαιρετική ευκαιρία να δούμε και πάλι τις δυνατότητές μας απέναντι στον ανταγωνισμό που ειδικά στην κατηγορία Rally3 και με δεδομένο ότι σε αυτή συμμετέχουν και τα πληρώματα της Junior WRC, αναμένεται εξαιρετικά δύσκολος.
«Επίσης το γεγονός ότι στην κατηγορία μας κάθε χρόνο προστίθενται και νέοι οδηγοί σε διεθνές επίπεδο, είναι πρώτης τάξεως ευκαιρία να αναμετρηθούμε επί ίσοις όροις σε ένα τόσο δύσκολο και απαιτητικό αγώνα όπως το Ράλλυ Ακρόπολις. Προσωπικά εάν τερματίσουμε στην 5η θέση της Rally3 θα είμαι εξαιρετικά ευτυχής».
Τις προηγούμενες ημέρες, η ομάδα της Car Center ολοκλήρωσε με επιτυχία το PreEvent Test ενόψει Ράλλυ Ακρόπολις με ένα ίδιων προδιαγραφών Ford Fiesta Rally3 στα Γεράνια Όρη, σε «Ακροπολικής φιλοσοφίας» επιλεγμένη διαδρομή.
Υπενθυμίζεται ότι στα δύο προηγούμενα Ράλλυ Ακρόπολις οι Νώντας Καρανικόλας – Γιώργος Κακαβάς με Ford Fiesta Rally3 τερμάτισαν στην 1η θέση της κατηγορίας Rally3 μεταξύ των Ελλήνων αγωνιζομένων και στην 5η θέση της γενικής κατάταξης της ίδιας κατηγορίας το 2022, ενώ το 2023 βρέθηκαν στην 6η θέση της γενικής κατάταξης της κατηγορίας τους, 1οι μεταξύ των Ελλήνων στην Rally3 και 3ο πλήρωμα στην άτυπη «Ελληνική γενική κατάταξη», πριν εγκαταλείψουν την τελευταία ημέρα στην Ε.Δ. Ταρζάν.
Για όλους όσους επιθυμούν να δουν από κοντά και να συνομιλήσουν με το πλήρωμα της Car Center να σημειώσουμε ότι η συμμετοχή των Νώντα-Γιώργου με το Fiesta Rally3 θα συστεγάζεται στο Service Park της Λαμίας με όλα τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Junior WRC, αλλά θα βρίσκεται επίσης στο ίδιο camp με την εργοστασιακή ομάδα της M-Sport Ford.
Την προσπάθεια της συμμετοχής υποστηρίζουν κορυφαίοι στο είδος τους συνεργάτες της Ford Car Center με τους οποίους η επαγγελματική συνεργασία είναι συνεχής και σε καθημερινό επίπεδο.
Αναλυτικά, τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Ford Fiesta Rally3:
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
- Τεχνολογία Ford EcoBoost Turbo Charged 1497cc, 12 βαλβίδες, 3 κύλινδροι στη σειρά.
- Κεφαλή & μπλοκ κράματος.
- Ρυθμιζόμενος περιοριστής 31 mm από τη FIA.
ΙΣΧΥΣ
238HP στις 5.000 σ.α.λ.
ΡΟΠΗ
415 Nm στις 3.500 σ.α.λ.
ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ
- Τετρακίνηση, διαδοχικό κιβώτιο 5 ταχυτήτων Sadev με επιμεταλλωμένα εμπρός και πίσω μηχανικά διαφορικά περιορισμένης ολίσθησης.
- Αποσύνδεση υδραυλικού συμπλέκτη με χειρόφρενο. Ηλεκτρονικός έλεγχος αναστολής.
- Συμπλέκτης AP Racing με δύο δίσκους.
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
- Νέα εμπρός και πίσω γόνατα McPherson με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ Reiger 3 κατευθύνσεων.
- Προαιρετικά ελατήρια και αντιστρεπτικές μπάρες (Σκληρές/Μεσαίες/Μαλακές). Ενισχυμένες βάσεις ανάρτησης.
ΦΡΕΝΑ
- Δαγκάνες 4 εμβόλων Alcon. Αεριζόμενοι μπροστινοί δίσκοι AP Racing (Χώμα – 280 mm) (Άσφαλτος – 330 mm).
- Αεριζόμενοι πίσω δίσκοι AP Racing 280 χλστ. Υδραυλικό χειρόφρενο με κύριο κύλινδρο Alcon.
ΤΙΜΟΝΙ
Υδραυλικά υποβοηθούμενο τιμόνι με κοντή κρεμαγιέρα.
ΤΡΟΧΟΙ
OZ Racing – Χώμα – 6×15’’ / Άσφαλτος – 7×17’’
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
- Life Racing F88 ECU και ψηφιακό ταμπλό.
- M-Sport PDU.
- Σύστημα Anti Lag 3 σταδίων.
- Λογισμικό Life Racing.
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
Μήκος: 4065mm, Πλάτος: 1735mm, Μεταξόνιο: 2490mm, Ελάχιστο Βάρος: 1210 kg.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ