Η κατηγορία των σεντάν την τελευταία δεκαετία έχει μείνει πίσω καθώς τα δημοφιλέστερα SUV έχουν μπει στη ζωή μας. Αυτό ωστόσο συμβαίνει κυρίως γιατί τα εργοστάσια δεν έχουν να επιδείξουν κάτι ιδιαίτερο να προτείνουν. Κάπου εδώ έρχεται η Honda να βάλει ξανά τη σημαντική αυτή κατηγορία πάλι στο κάδρο δίνοντας στο κοινό το νέο Civic e:HEV.

Το πρώτο πράγμα που οι Ιάπωνες θέλησαν να πετύχουν ήταν μια εντυπωσιακή εμφάνιση για να κάνουν ξανά ελκυστικά τα σεντάν. Από την πρώτη ματιά μπορεί να αντιληφθεί κανείς ότι πέτυχαν το στόχο τους δημιουργώντας ένα σύγχρονο, κομψό και ταυτόχρονα δυναμικό αυτοκίνητο.



Το νέο Civic διαθέτει μια χαμηλότερη, πιο κομψή γραμμή οροφής και μια χαμηλότερη γραμμή ζώνης, βελτιώνοντας την ορατότητα προς τα έξω και παρέχοντας την ίδια αίσθηση ευάερης αίσθησης μέσα στο αρχικό Civic. Για να δημιουργηθεί η πιο σπορ αισθητική που μοιάζει με κουπέ, το μεταξόνιο του νέου Civic είναι 35 χιλ. μεγαλύτερο από το προηγούμενο μοντέλο, αλλά με 20 χιλ μικρότερο πίσω πρόβολο και μειωμένο συνολικό ύψος.



Το υψηλότερο σημείο της γραμμής οροφής είναι πιο μπροστά από το προηγούμενο μοντέλο, με μια ήπια κλίση προς την πόρτα του χώρου αποσκευών που ολοκληρώνει την κομψή του εμφάνιση. Το βασικό στοιχείο σε αυτό το σχέδιο είναι η σχεδίαση της πίσω οροφής που κάνει τους παρατηρητές να ενθουσιάζονταν τη στιγμή που θα το δουν.



Ο βασικός στόχος των μηχανικών της Honda ήταν να δώσουν στο νέο Civic μια σπορ και νεανική εμφάνιση. Παράλληλα όμως έπρεπε να έχει κάποια σύνδεση με το παρελθόν. Κάπως έτσι κατέληξαν στην όψη της πάνω μάσκας που ήταν λίγο χαμηλότερη και οι προβολείς λίγο ψηλότερα για να έρθει πιο κοντά στις προηγούμενες γενιές.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ