Το ρεκόρ στο Nurburgring είναι κάτι που αποτελεί τίτλο τιμής και μεγάλο στόχο για πολλές από τις διάσημες εταιρείες σπορ αυτοκινήτων στον κόσμο. Όμως τελευταία το ενδιαφέρον φαίνεται να μετατίθεται στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, στην περίφημη πίστα της Laguna Seca.

Εκεί η Czinger κατέκτησε ξανά το ρεκόρ γύρου αυτοκινήτων παραγωγής με το hypercar 21C, μόλις οκτώ ημέρες μετά το Jesko Attack της Koenigsegg που κατείχε για λίγο τον τίτλο.

Η Czinger είχε αρχικά θέσει το ρεκόρ το 2021 με χρόνο 1:25.44, αλλά στις 18 Αυγούστου 2024, η Koenigsegg το κατέρριψε με γύρο 1:24.86.

Αποφασισμένος να ανακτήσει το στέμμα, ο Czinger επέστρεψε στην πίστα στις 26 Αυγούστου και ξεπέρασε οριακά τον Koenigsegg κατά 0,11 δευτερόλεπτα, επιτυγχάνοντας νέο ρεκόρ 1:24,75.

Οι εξαιρετικές επιδόσεις του 21C μπορούν να αποδοθούν στο σύστημα μετάδοσης κίνησης που αναπτύχθηκε εσωτερικά, το οποίο διαθέτει έναν V8 2,88 λίτρων με διπλή υπερτροφοδότηση και ειδικό στρόφαλο, ικανό να ανεβάζει στροφές μέχρι τις 11.000 στροφές ανά λεπτό.

Αυτός ο κινητήρας αποδίδει 950 ίππους, οι οποίοι συμπληρώνονται από δύο ηλεκτροκινητήρες που ανεβάζουν τη συνολική απόδοση στους 1.233 ίππους ή στους 1.333 ίππους με προαιρετική αναβάθμιση.

Ο ελαφρύς σχεδιασμός του hypercar, που ζυγίζει κάτω από 1.240 κιλά, ενισχύει περαιτέρω την ευελιξία και την ταχύτητά του στην πίστα.

Με φινίρισμα σε ένα εντυπωσιακό «Rattesnake» Green από ανθρακονήματα με κόκκινες πινελιές, το ίδιο αυτοκίνητο που παρουσιάστηκε στο Goodwood Festival of Speed, το 21C δεν προσφέρει μόνο επιδόσεις αλλά και μία πολύ προκλητική σχεδίαση.

Το αν η Koenigsegg θα επιχειρήσει να ανακτήσει το ρεκόρ μένει να το δούμε, αλλά προς το παρόν, η 21C του Czinger παραμένει το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής στη Laguna Seca.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ