Πρόσφατα, ένα μοναδικό αγωνιστικό εντοπίστηκε στην έκθεση συλλεκτικών αυτοκινήτων της Mechatronics η οποία βρίσκεται στο Pleidelsheim της Γερμανίας Όμως, δεν ήταν οποιοδήποτε, αλλά μία «άχαστη» Mercedes C11.

Πρόκειται για το αυτοκίνητο που κέρδισε κάθε αγώνα στον οποίο συμμετείχε το 1990, τουλάχιστον όταν μιλάμε για το συγκεκριμένο με αριθμό σασί C11-03.



Όταν μιλάμε για τη C11 έχουμε να κάνουμε με την διάδοχο της Sauber C9. Επίσης, είναι το τελευταίο αγωνιστικό της Sauber-Mercedes που σχεδιάστηκε βάσει των κανονισμών του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αυτοκινήτου.

Φυσικά, είναι σαφώς βελτιωμένη συγκριτικά με τη C9, καθώς το πλαίσιο είναι από ανθρακονήματα, πιο άκαμπτο και καθιστά το αυτοκίνητο ελαφρύτερο. Ταυτόχρονα, προσθέτει στην κάθετη δύναμη και εξασφαλίζει μικρότερη μετωπική επιφάνεια.

Αναφορικά με τον κινητήρα, η Mercedes C11 παίρνει ώθηση από έναν 5λιτρο biturbo V8 με απόδοση 740 ίππους οι οποίοι μπορούν να αυξηθούν στους 929 με το κατάλληλο σετάρισμα.



Η Sauber-Mercedes χρησιμοποίησε για πρώτη φορά τη C11 στη Σουζούκα, όπου ο Jean-Louis Schlesser είχε ένα ατύχημα κατά τη διάρκεια δοκιμών. Έτσι, η επίσημη πρεμιέρα της έγινε στη Μόντσα όπου πήρε διπλή νίκη.

Η C11 κέρδισε όλους τους υπόλοιπους αγώνες -με εξαίρεση έναν- στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα τη σεζόν 1990 και πήρε τον τίτλο, πριν το 1991 συμμετάσχει στο Le Mans.



Οι μετέπειτα οδηγοί της Formula 1, Heinz-Harald Frentzen, Michael Schumacher και ο Karl Wendlinger, ήταν μεταξύ αυτών πίσω από το τιμόνι. Στο τέλος της σεζόν του 1990, ο Jean-Louis Schlesser κέρδισε με τη C11 τον παγκόσμια τίτλο των οδηγών στο Group C.

Το αγωνιστικό της συνεργασίας Sauber-Mercedes πωλείται τώρα στη Mechatronics, με την τιμή να έχει οριστεί στα 9 εκατομμύρια ευρώ. Εύλογο ερώτημα αποτελεί το γιατί πουλήθηκε εξ αρχής.



ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ