Έχει περάσει μια γεμάτη δεκαετία από τότε που άρχισαν να κυκλοφορούν -για πρώτη φορά- αναφορές και φήμες για την αντικατάσταση του τρέχοντος Nissan GT-R και όμως, εδώ βρισκόμαστε στα μέσα του 2024, χωρίς R36 GT-R!

Σύμφωνα με τις πιο πρόσφατες αναφορές, η Nissan έχει δεσμευτεί να κατασκευάσει ένα νέο GT-R και αυτό αναμένεται να γίνει μέσα στην επόμενη τετραετία, με καταληκτικό έτος το 2028. Δεδομένης της μακράς «κυοφορίας» του, οι ίδιες αναφορές επιβεβαιώνουν τελικά, ότι το εμβληματικό supercar, πρώτα μοντέλα της εταιρείας, που χρησιμοποιεί τεχνολογία μπαταριών στερεάς κατάστασης.

Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία επιβεβαίωσε τον Απρίλιο ότι σχεδιάζει να λανσάρει EV με προηγμένες μπαταρίες στερεάς κατάστασης, έως το 2028, οι οποίες θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της Γιοκοχάμα. Το πλήρωμα του χρόνου φτάνει και ο αντιπρόεδρος σχεδιασμούς της Nissan, Ιβάν Εσπινόζα, επιβεβαιώνει του λόγου το αληθές: “Μπορείς να φανταστείς πολλά πράγματα, γιατί μπορείς να συσκευάσεις μεγάλα αποθέματα ενέργειας, στο μισό χώρο. Πολύ σημαντική λεπτομέρεια, όταν μιλάμε για σπορ αυτοκίνητα”.



Αυτό το χρονοδιάγραμμα, ευθυγραμμίζεται άμεσα με τον διάδοχο του τρέχοντος GT-R, σενάριο που ενισχύθηκε όταν η Nissan παρουσίασε στα τέλη του περασμένου έτους, το πρωτότυπο Hyper Force. Το αυτοκίνητο είχε μια μπαταρία στερεάς κατάστασης και ηλεκτρικούς κινητήρες που συνδυάζονταν για να παράγουν 1.341 ίππους! Κύριο γνώρισμα των solid-state μπαταριών, είναι η μεγάλη πυκνότητα και τα προηγμένα τεχνικά χαρακτηριστικά, που εξασφαλίζουν μεγαλύτερη αυτονομία και ταχύτερη φόρτιση.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ