Ο καλύτερος χρόνος πήγε στον Κατσούτα ο οποίος ήταν 1,9 δευτερόλεπτα ταχύτερος του Τάνακ. Ο Ιάπωνας εκμεταλλεύτηκε ιδανικά την ευνοϊκή θέση εκκίνησής του. Επιπλέον, είναι ο μόνος από τους οδηγούς του RC1 που επέλεξε να τρέξει με μία μόνο ρεζέρβα. Μέχρι στιγμής το ρίσκο του βγαίνει.
Η δύσκολη πρώτη ημέρα συνεχίστηκε για τον Νεβίλ και στην Δάφνη 1. Ο Βέλγος εκτός της μειονεκτικής θέσης εκκίνησής του, δεν κατάφερε να επιλύσει και το πρόβλημα με τον κινητήρα του. Έτσι, έπρεπε να βγάλει την μισή, τουλάχιστον, ειδική με τρεις κυλίνδρους.
Μοιραία, ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας έχασε ακόμη 12,8 δευτερόλεπτα από τον Οζιέ στην δεύτερη ειδική της ημέρας. Φυσικά, ο Γάλλος σημείωσε μετά το τέλος της δοκιμασίας ότι οι Τάνακ και Φουρμό πίσω του έρχονταν πιο γρήγορα.
Πρωτάθλημα τέλος για Έβανς;
Και είχε δίκιο. Ο Τάνακ ήταν 2 δευτερόλεπτα ταχύτερος του Οζιέ στην Δάφνη 1 και αυτό τον έφερε 1,4 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Γάλλο στην γενική κατάταξη. Εξίσου ταχύς ήταν και ο Φουρμό. Ο Γάλλος, μάλιστα, έδειχνε ικανός να περάσει και τον Τάνακ. Ωστόσο το τελευταίο του stint δεν ήταν πολύ καλό και ο Φουρμό έχασε 2 δευτερόλεπτα από τον Τάνακ σε αυτό.
Αντιθέτως τα πράγματα πήγαιναν από το κακό στο χειρότερο για τον Έβανς. Ο Ουαλλός αντιμετώπισε πρόβλημα και με τον κινητήρα του Yaris (άγνωστη ακόμη η αιτία) και έπρεπε να οδηγήσει με τρομερό έλλειμα ισχύος. Ένας εμφανώς απογοητευμένος Έβανς δήλωσε μετά την δοκιμασία ότι θα προσπαθήσει για ότι καλύτερο μπορεί.
Πέμπτος ταχύτερος ήταν ο Ντάνο Σόρντο με τον Ισπανό της Hyundai να περνάει και στην πέμπτη θέση της γενικής κατάταξης. Έτσι, λίγο πριν το πρώτο πέρασμα της Ταρζάν, η σειρά στην κατηγορία RC1 είναι: Τάνακ, Κατσούτα, Οζιέ, Φουρμό και Σόρντο.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ