Μέχρι εκείνο το χρονικό σημείο ο Γάλλος πολυπρωταθλητής ήταν επικεφαλής του εθνικού μας αγώνα. Ωστόσο στη μέση της δεύτερης ειδικής του απογευματινού σκέλους το Yaris παρουσίασε πρόβλημα, μάλλον στο turbo του.

Ο Οζιέ δεν ήταν σίγουρος αρχικά για τη φύση του προβλήματος. Όλα δείχνουν, όμως, ότι καθώς μετέβαινε προς την εκκίνηση της τελευταίας ειδικής της ημέρας, το πρόβλημα χειροτέρεψε. Έτσι, ο Οζιέ και ο συνοδηγός του, Βενσάν Λαντέ αναγκάστηκαν να σταματήσουν στην άκρη για να επιδιορθώσουν όπως μπορούν την βλάβη.



Μεταξύ της Δάφνης 2 και του Ταρζάν 2 δεν μεσολαβεί service. Έτσι οι Οζιέ/Λαντέ θα πρέπει να βρουν μόνοι τους μια πρόχειρη -έστω- λύση ώστε το Yaris να βγάλει την τελευταία και πιο απαιτητική ειδική της ημέρας.

Αναμφίβολα ένα δύσκολο εγχείρημα με τον Τάνακ να έχει περάσει μπροστά και τους Σόρντο-Νεβίλ να πιέζουν από τις θέσεις 3 και 4 αντίστοιχα. Θα προλάβουν οι Οζιέ/Λαντέ να κρατήσουν τις ελπίδες τους για νίκη στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024 ζωντανές;

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ