Μετά από την υπερειδική του Σείριου, η ειδική του Λουτρακίου είναι η συντομότερη του εθνικού μας αγώνα. Και μάλλον η γρηγορότερη. Παρά ταύτα πολλοί οδηγοί παρατήρησαν ότι η πρόσφυση ήταν σχετικά χαμηλή.

Ο μόνος που δήλωσε ικανοποιημένος από την πρόσφυση ήταν ο Σεμπαστιάν Οζιέ, ο οποίος σημείωσε και τον δεύτερο καλύτερο χρόνο στη δοκιμασία. Αλλά όχι για πολύ. Ο… παλιόφιλος του Γάλλου και πρωτοπόρος στην γενική κατάταξη σημείωσε χρόνο μόνο κατά 2 δέκατα χειρότερο. Ο Τιερί Νεβίλ οδηγεί προσεκτικά αλλά ταυτόχρονα δεν του λείπει και η ταχύτητα.



Το ίδιο ισχύει και για τον Ντάνι Σόρντο. Ο Ισπανός έχασε και αρκετά μεγάλο μέρος από το πίσω μέρος του σασί του λόγω του προβλήματος που αντιμετώπισε στο πρώτο πέρασμα των Αγίων Θεοδώρων. Ωστόσο ο χρόνος που σημείωσε στο Λουτράκι ήταν αξιοπρεπέστατος και μόλις 4,9 δευτερόλεπτα ανώτερος εκείνου του Οζιέ.

Υπερπροσπάθεια Hyundai

Ο Ισπανός δεν ξέχασε να ευχαριστήσει και τους μηχανικούς του. Οι άνθρωποι της Hyundai κατάφεραν μέσα στα μόλις 15 λεπτά που τους επέτρεπαν οι κανονισμοί στην ζώνη αλλαγής ελαστικών να έχουν το i20 του Σόρντο έτοιμο για τη συνέχεια. Έστω με… κάποιες απώλειες στο αμάξωμα!

Ταχύτερος όλων, όμως,στα 12,9 χιλιόμετρα του Λουτρακίου ήταν ο Οτ Τάνακ. Η σειρά των αγωνιστικών στην κατηγορία RC1 δεν έχει αλλάξει και ο Νεβίλ είναι μπροστά με τους Σόρντο, Οζιέ και Τάνακ να ακολουθούν. Στην κατηγορία RC2 ο Πάγιαρι έχει ακόμη την πρωτοπορία. Τέλος, στην 15η θέση της γενικής έχει ανέβει το πρώτο ελληνικό πλήρωμα των Ρουστέμη/Μπακλώρη.



Στις 17:05 τα πληρώματα θα περάσουν για δεύτερη φορά από την ειδική των Αγίων Θεοδώρων. Έπειτα θα οδεύσουν προς τον Σ.Ε.Α. Σείριος όπου στις 21:05 θα ξεκινήσει η υπερειδική με την οποία θα κλείσει η τρίτη ημέρα του αγώνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ