Η Lamborghini Diablo έγραψε τις δικές της «χρυσές» σελίδες στην ιστορία της αυτοκίνησης τη δεκαετία του ’90, κερδίζοντας παράλληλα φανατικό κοινό. Για τους λάτρεις, λοιπόν, της Diablo η Eccentrica κάνει το ιταλικό supercar καλύτερο από ποτέ.
Η ιταλική εταιρεία κατασκευής restomod (restored and modified) αυτοκινήτων παρουσίασε πρόσφατα το νέο της δημιούργημα στην Καλιφόρνια και δικαίως κέρδισε τις εντυπώσεις.
Πρόκειται σίγουρα για ένα από τα καλύτερα restomod, καθώς μεταμορφώνει την κλασική Lamborghini σε ένα σύγχρονο και μοντέρνο supercar.
Ξεκινώντας με το πλαίσιο, η Eccentrica το ενίσχυσε με σύνθετα υλικά, ενώ για την ανάρτηση τοποθέτησε ενεργητική της TracTive με διπλά ψαλίδια μπροστά, ώστε να κάνει την οδική της συμπεριφορά το ίδιο εντυπωσιακή με την εμφάνιση.
Η οποία είναι εξαίσια και τιμάει τον θρύλο της εργοστασιακής Diablo. Ο εμπρός προφυλακτήρας είναι από ανθρακονήματα, με τα φωτιστικά σώματα να είναι τεχνολογίας LED, ενώ το αμάξωμα έχει υποστεί βελτιώσεις και στο πλάι.
Πίσω οι αλλαγές είναι ακόμα περισσότερες με κύριες εξ αυτών τα LED φώτα, το scoop της οροφής (από ανθρακονήματα) που ψύχει τον κινητήρα και η εξάτμιση της Capristo.
Στην καμπίνα το κλασικό με το μοντέρνο συνδυάζονται υπέροχα, διότι συνεχίζει να θυμίζει Lamborghini Dablo, έχοντας παράλληλα σύγχρονες πινελιές, όπως ψηφιακός καθρέφτης για πίσω, νέα όργανα και ηχοσύστημα της Marantz.
Αναβαθμίσεις έγιναν, φυσικά, και στον ατμοσφαιρικό V12 των 5,7 λίτρων, τοποθετώντας νέους εκκεντροφόρους και ηλεκτρονικό έλεγχο του γκαζιού. Με τα παραπάνω, η restomod Diablo αποδίδει πλέον 557 ίππους και 600 Nm ροπής, περίπου 65 παραπάνω από το εργοστασιακό μοντέλο.
Ο κινητήρας συνεργάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, μεταδίδοντας την κίνηση στους πίσω τροχούς. Η V12, όπως ονομάζει η Eccentrica τη restomod Diablo, αγγίζει τα 335 χλμ./ ώρα τελικής ταχύτητας.
Πέραν των μηχανικών μερών, η ιταλική εταιρεία φρόντισε να εξοπλίσει το αναπαλαιωμένο και τροποποιημένο supercar με στοιχεία που έχουν τα αντίστοιχα σύγχρονα. Για αυτό, τοποθέτησε υδραυλικό τιμόνι και σύστημα ανύψωσης του εμπρός άξονα.
Το σύνολο στέκεται σε τροχούς αλουμινίου 19 ιντσών που φορούν semi-slick της Pirelli, με την πέδηση να εξαρτάται από σύγχρονα φρένα Brembo.
Μόλις 19 παραγγελίες θα δεχθεί η Eccentrica για τη V12, διαθέτοντας για τον πελάτη πολλές επιλογές εξατομίκευσης. Η τιμή θα ξεκινάει από τα 1,2 εκατομμύρια ευρώ, χωρίς να υπολογίζεται το κόστος μίας εργοστασιακής Lamborghini Diablo που θα πρέπει ο πελάτης να διαθέτει πριν ζητήσει το restomod.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ