Το 2019, η Ginetta αποκάλυψε ένα κόνσεπτ το οποίο μαγνήτισε τα βλέμματα των φανατικών petrolheads και κυρίως της βρετανικής αγοράς η οποία γνώριζε πως θα ήταν η πρώτη που θα βίωνε την πραγματική εκδοχή του.
Περίπου πέντε χρόνια αργότερα, η βρετανική μάρκα σπορ αυτοκινήτων παρουσίασε ένα διθέσιο κουπέ, με την ρωσική ονομασία Acula (σημαίνει «καρχαρίας»).
Από το αμάξωμα ακόμα, το supercar εντυπωσιάζει χάρη στην αιχμηρή σχεδίαση και τα αεροδυναμικά στοιχεία που θυμίζουν έντονα τα αγωνιστικά του Le Mans.
Αν και τα μηχανικά μέρη είναι αυτά με τα οποία πρωτίστως ασχολείσαι σε τέτοιου είδους supercar, το εντυπωσιακό με το Ginetta Acula είναι το πορτμπαγκάζ. Διότι φτάνει την εντυπωσιακή τιμή των 473 λίτρων!
Το διθέσιο κουπέ αποτελεί, σύμφωνα με την εταιρεία, μία γνήσια έκφραση των αυτοκινήτων του motorsport. Κάτι που αντικατοπτρίζεται και στο βάρος, αφού το απόβαρο της Acula έχει μετρηθεί στα μόλις 1.190 κιλά.
Για την επίτευξη αυτής της χαμηλής τιμής, μεγάλο ρόλο διαδραματίζει το monocoque πλαίσιο και υποπλαίσιο από ανθρακονήματα.
Ακόμα μία ιδιομορφία του Acula είναι πως ο ατμοσφαιρικός V8 των 6,4 λίτρων έχει τοποθετηθεί μερικά εκατοστά πιο πίσω από τον μπροστινό άξονα. Αποδίδει 608 ίππους και 670 Nm ροπής και από στάση επιταχύνει μέχρι τα 100 χλμ./ ώρα σε 2,9 δευτερόλεπτα.
Η ισχύς μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω 7τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη ή 6τάχυτου μηχανικού που διατίθεται ως επιλογή. Ο τελευταίος, μάλιστα, χαρακτηρίζεται από έναν πολύδισκο συμπλέκτη (τρεις δίσκοι).
Η Ginetta αναφέρει ότι η τοποθέτηση του V8 στο συγκεκριμένο σημείο του αυτοκινήτου του εξασφαλίζει ισότιμη κατανομή του βάρους εμπρός και πίσω.
Κάτι που έδωσε τη δυνατότητα για μεγαλύτερα ψαλίδια της ανάρτησης, τα οποία με τη σειρά τους βοήθησαν τους μηχανικούς να δημιουργήσουν μία ρυθμιζόμενη ανάρτηση, η οποία εξασφαλίζει «μία καθαρή και εντελώς ασυμβίβαστη οδηγική εμπειρία».
Το Acula ακινητοποιείται χάρη σε δίσκους 360 χιλιοστών πάνω στους οποίους έχουν τοποθετηθεί τετραπίστονες δαγκάνες. Βέβαια, η εταιρεία διαθέτει το Race Pack με το οποίο τα φρένα είναι κεραμικά carbon, οι δαγκάνες μεγαλύτερες, ενώ το αμάξωμα έχει αγωνιστικά χρώματα.
Μόλις 20 μονάδες θα βγουν από το εργοστάσιο της Ginetta, με την τιμή εκκίνησης να έχει οριστεί στις 325.000 ευρώ προ φόρων.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ