Και μην βιαστείτε να πείτε ότι ήταν απλώς τα λεφτά του Στρολ και της aramco που έκαναν τον Νιούι να υπογράψει με την βρετανική ομάδα. Εξάλλου εδώ και πολλά χρόνια ο Άντριαν έχει την πολυτέλεια να επιλέγει χωρίς το οικονομικό κριτήριο να είναι το βασικό.

Ο Νιούι δεν θα επέλεγε να πάει στα 65 του χρόνια σε μία ομάδα με την οποίαν δεν πίστευε ότι θα κέρδιζε. Βλέπετε τα μονοθέσια που έχει σχεδιάσει ο Βρετανός από τα τέλη του 80 έχουν φέρει πάνω από 200 νίκες στις ομάδες τους. Επιπλέον έχουν κατακτήσει 13 πρωταθλήματα κατασκευαστών ενώ έχουν βοηθήσει τους οδηγούς τους 12 φορές στην κατάκτηση του πρωταθλήματος.



Κατά συνέπεια ο Νιούι θα πήγαινε μόνο σε μία ομάδα στης οποίας το project θα πίστευε. Ας δούμε, λοιπόν, τους λόγους που τον οδήγησαν στην απόφασή του αυτή.

Εντάξει και τα λεφτά μετράνε!

Για να βγάλουμε το θέμα από τη μέση νωρίς, να σημειώσουμε ότι μπορεί τα λεφτά να μην ήταν ο μόνος λόγος. Ωστόσο ήταν ένας σημαντικός παράγοντας. Σύμφωνα με το BBC Sports ο Νιούι υπέγραψε πενταετές συμβόλαιο το οποίο προβλέπει βασικό ετήσιο εισόδημα της τάξεως των 25 εκατομμυρίων ευρώ για εκείνον.




Μπράβο αφεντικό!

Με τα bonus το ποσό αυτό μπορεί να αγγίξει και τα 35 εκτομμύρια σε ετήσια βάση. Επιπλέον ο Νιούι έγινε και μέτοχος στην ομάδα της Aston Martin, αποκτώντας το 2,5% της, με την υπογραφή της συμφωνίας.

Να σημειώσουμε ότι η απόκτηση μετοχών ομάδας F1 ήταν μία επιδίωξη του Νιούι από τον καιρό που εργαζόταν στην Williams. Στα 65 του χρόνια ο Άντριαν μπορεί να λέει πια ότι είναι και συνιδιοκτήτης ομάδας.

Στρολ και Αλόνσο

Και δεν εννοούμε τον Λανς, αλλά τον Λόρενς Στρολ. Οι επενδύσεις που έκανε και κάνει ο Καναδός για την ομάδα είναι σημαντικές. Και δείχνουν την δέσμευσή του προς τον τελικό στόχο που δεν είναι άλλος από την κατάκτηση του πρωταθλήματος.




Τι έκανε ο μπαμπάς σου τρελέ μου;

Ο Νιούι πείστηκε και από τους πολύ υψηλού επιπέδου τεχνικούς που ήρθαν στην ομάδα πρόσφατα. Για τον Βρετανό ήταν ξεκάθαρη η προσπάθεια της Aston Martin να μπει στο κλαμπ των κορυφαίων ομάδων.

Και έπειτα είναι και ο Αλόνσο. Ο Νιούι είχε δηλώσει ότι θα ήθελε να δουλέψει με τον Νάντο (όπως και με τον Χάμιλτον) σε ομάδα. Πλέον θα έχει την ευκαιρία να το κάνει!

Honda

Ένα επιπλέον δέλεαρ για τον Νιούι ήταν και η επικείμενη συνεργασία της Aston Martin με την Honda. Οι Ιάπωνες επιστρέφουν πλήρως στην F1 το 2026 (αν και οι τωρινοί κινητήρες της Red Bull είναι επίσης Honda) και η Aston Martin θα έχει την αποκλειστική τους χρήση.



Στην ουσία δηλαδή η Aston Martin θα έχει στάτους εργοστασιακής ομάδας. Στον Νιούι άρεσε ιδιαίτερα αυτό. Όπως του είχε αρέσει και η εμπειρία της συνεργασίας του με την Honda στην Red Bull. Και η δέσμευση των Ιαπώνων στο project έκανε τον Βρετανό να πιστέψει ακόμη περισσότερο σε αυτό.

Πλήρης έλεγχος

Πιστεύουμε, όμως, ότι άλλος ήταν ο κυριότερος παράγοντας που έπαιξε ρόλο στην υπογραφή Νιούι με την Aston Martin. Ο Βρετανός θα έχει τον πλήρη έλεγχο του τεχνικού επιτελείου, πράγμα το οποίο δεν μπορούσε να προσφέρει η Ferrari αλλά και η Red Bull.

Ο Νιούι ήθελε να επιστρέψει στον τρόπο δουλειάς που είχε σε Williams, McLaren ή στην πρώτη του περίοδο Red Bull. Και φυσικά ο Στρολ όχι μόνο δεν του έφερε αντίρρηση, αλλά… του έστρωσε κόκκινο χαλί!

Προσθέστε στα παραπάνω και το ότι δεν θα έπρεπε να αφήσει την αγαπημένη του Αγγλία αλλά και το ότι θα δούλευε για το brand της Aston Martin που υπεραγαπά και θα καταλάβετε ότι στην πραγματικότητα αυτή ήταν η μόνη πραγματική επιλογή του Νιούι για το τελευταίο -μάλλον- κεφάλαιο της υπέρλαμπρης καριέρας του.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ



ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ