Ο Εσθονός είχε ξεκινήσει στην πρωτοπορία την τρίτη ημέρα του αγώνα. Ωστόσο μετά το πρώτο split της ειδικής Ρεγκίνι το πράγμα στράβωσε για τον Τάνακ. Ή για να είμαστε πιο ακριβείς, ξεφούσκωσε!

Το Hyundai i20 του εσθονικού πληρώματος είχε κλατάρισμα στον πίσω δεξιά τροχό. Ο Τάνακ δεν έχασε την ψυχραιμία του. Σταμάτησε αμέσως το αγωνιστικό και εκείνος και ο συνοδηγός του, Μάρτιν Γιαρβεόγια, βγήκαν σε χρόνο… dt για να κάνουν την αλλαγή ελαστικού.

Πόσο κράτησε αυτή; Από τη στιγμή που βγήκαν από το αυτοκίνητο μέχρι να περαστεί η ρεζέρβα, πέρασαν μόλις 50 δευτερόλεπτα όπως μπορείτε να δείτε και στο παραπάνω video! Ενώ από την στιγμή που σταμάτησαν μέχρι την στιγμή που ξεκίνησαν και πάλι πέρασαν 90 δευτερόλεπτα.

Σίγουρα ήταν ένας ασύλληπτος χρόνος ακόμη και για ένα τόσο έμπειρο πλήρωμα όπως αυτό των Τάνακ/Γιαρβεόγια. Και υπό κανονικές συνθήκες, η ταχύτητά τους αυτή θα τους κρατούσε στο παιχνίδι για τη νίκη.



Δυστυχώς, όμως, οι θεοί του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024 είχαν άλλα σχέδια. Λίγα χιλιόμετρα παρακάτω ο Τάνακ είχε και δεύτερο κλατάρισμα, αυτή τη φορά στο εμπρός δεξί ελαστικό. Και αυτό ήταν καταδικαστικό για τις ελπίδες νίκης που διατηρούσαν.

Οι Τάνακ/Γιαρβεόγια τερμάτισαν τελικά στην τρίτη θέση της γενικής κατάταξης. Μπορεί να μην κέρδισα. Ωστόσο μπορούν να βρουν -μικρή- παρηγοριά στο ότι κατέχουν, μάλλον, το παγκόσμιο ρεκόρ στην ταχύτητα περάσματος ρεζέρβας!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ



ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ