Στα χρόνια δόξας της Lada στην Ελλάδα, η εταιρεία κατάφερε να κερδίσει μια σταθερή βάση πελατών χάρη στην ανθεκτικότητα, την αξιοπιστία και την προσιτή τιμή των αυτοκινήτων της. Πολλοί Έλληνες προτίμησαν τα οχήματα Ladaγια την ευκολία συντήρησης και το χαμηλό κόστος ανταλλακτικών, κάτι που τα έκανε ιδανικά για την ελληνική αγορά, ειδικά κατά τις δεκαετίες του ’80 και ’90.
Τα μοντέλα όπως το Lada Niva, ένα αυτοκίνητο πολλαπλών χρήσεων που προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις σε δύσκολα εδάφη, κατέκτησαν μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά των Ελλήνων. Η Lada Samara και το Lada 2105 ήταν επίσης δημοφιλή μοντέλα που αντιπροσώπευσαν την οικονομική και πρακτική λύση για πολλές οικογένειες και επιχειρήσεις στην Ελλάδα.
Σήμερα η Lada δεν υπάρχει επίσημα στην Ελλάδα. Παρόλο λοιπόν που σήμερα οι πωλήσεις νέων οχημάτων Lada στην ελληνική αγορά έχουν σταματήσει, η παρουσία της μάρκας είναι εμφανείς στους δρόμους.
Σήμερα στη χώρα μας δεν έρχονται καινούργια Lada, πάρα μόνο κάποια μεταχειρισμένα. Είναι χαρακτηριστικό ότι ούτε το 2022, ούτε το 2023, ταξινομήθηκε καινούργιο Lada στην Ελλάδα.
Η έλλειψη επίσημη αντιπροσωπίας – εισαγωγέα της Lada στην Ελληνική αγορά αυτοκινήτου, σημαίνει ότι δεν υπάρχει και επίσημος τιμοκατάλογος των αυτοκινήτων. Με λίγα λόγια, ο κάθε παραεισαγωγέας το πουλάει όσο θέλει και μπορεί.
Κάνοντας έρευνα βγάλαμε το συμπέρασμα ότι στην Ελλάδα τα Lada πωλούνται αρκετά ακριβότερα και από την Ελβετία.
Για παράδειγμα το τετρακίνητο Niva, με τον γνώριμο 1,7 λίτρων κινητήρα βενζίνης (στην Ελλάδα ξεκινάει από τα περίπου 19.000 ευρω, όταν στην Ελβετία το καινούργιο έχει στα 14.500 ευρώ.
Το νεότερο Vesta sedan, με τον 1,6 λίτρων βενζινοκινητήρα, απόδοσης 105PS, στην Ελλάδα κοστίζει περίπου 18.500 ευρώ, όταν στην Ελβετία κοστίζει από 14.000 ευρώ.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ