Βλέποντας πως η ζήτηση στην ασιατική ήπειρο είναι μεγάλη, η JLR προχωράει σε μία αποφασιστική κίνηση, αξιοποιώντας την καινούργια πλατφόρμα της μητρικής Tata Motors.
Το 2023, η βρετανική μάρκα premium αυτοκινήτων πούλησε μόνο στην Κίνα 104.123 μονάδες. Τώρα, στοχεύει με ένα νέο μοντέλο να συνεχίσει στο μονοπάτι των επιτυχιών στην ασιατική αγορά.
Στην αποκάλυψη αυτή προχώρησε ο πρόεδρος του Tata Group, Natarajan Chandrasekara. Μάλιστα, ενημέρωσε ότι η νέα πλατφόρμα του ινδικού ομίλου θα αποτελέσει τη βάση και για ένα πολυτελές μοντέλο της Tata.
Αμφότερα θα κατασκευάζονται στο ολοκαίνουργιο εργοστάσιο της JLR στην Ινδία, ενώ ήδη υπάρχουν σχέδια για την εξαγωγή τους σε άλλες αγορές της Ασίας, με πρώτη-πρώτη την Κίνα.
Ο πρόεδρος του Tata Group δεν ενημέρωσε σχετικά με την ονομασία του νέου μοντέλου της JLR, ούτε περί του συστήματος πρόωσης με το οποίο θα εξοπλίζεται.
Ωστόσο, αν αναλογιστούμε την εξάρτηση των Ινδών από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, λόγω έλλειψης υποδομών, τότε μπορούμε να υποθέσουμε ότι δε θα εξηλεκτρισμένο.
Αυτό που είναι δεδομένο, είναι πως η βρετανική εταιρεία το προορίζει αποκλειστικά για τις αγορές της Ασίας. Η Κίνα, όπως προείπαμε, είναι η μεγαλύτερη πηγή εσόδων της JLR.
Σε τέτοιο βαθμό, μάλιστα, που σε συνεργασία με την Chery, θα αναβιώσει το εμβληματικό Freelander. Επομένως, είναι απολύτως λογικό να θέλει να ανανεώσει τη γκάμα της για τους Κινέζους πελάτες της.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ