Δεν είναι η πρώτη φορά που στο διαδίκτυο κυκλοφορεί έντονα το όνομα της BYD στην κατασκευή scooter. Η κινεζική εταιρεία έχει κινηθεί ήδη προς αυτήν την κατηγορία και έχει ήδη κατασκευάσει για λογαριασμό της Scorpio στη Σιγκαπούρη το X1. Παράλληλα, προμηθεύει την ισπανική Nexa με τις μπαταρίες τύπου Blade LFP τις οποίες έχει η ίδια πατεντάρει και για τα αυτοκίνητα.
Τα τελευταία νέα που έρχονται από την Κίνα είναι ότι ο BYD ετοιμάζει το εξ’ ολοκλήρου δικό της scooter. Μάλιστα, κυκλοφόρησαν στο διαδίκτυο τα πρώτα CAD σχέδια του μοντέλου δίνοντας αρκετές λεπτομέρειες στο κοινό.
Το σύστημα μετάδοσης της κίνησης αποτελείται από έναν ηλεκτροκινητήρα στο κέντρο και μετάδοση μέσω ιμάντα στον πίσω τροχό. Τεχνικά στοιχεία δεν έχουν γίνει γνωστά, αλλά βάση του μεγέθους του scooter αναμένουμε ισχύς από 25-30 ίππους με την μπαταρία να είναι ενσωματωμένη τεχνολογίας LFP και χωρητικότητας κοντά στις 10-12 kWh.
Το σημαντικό είναι ότι το scooter της BYD θα μπορεί να φορτιστεί με ταχυφορτιστή 11 kW μειώνοντας δραστικά τον χρόνο φόρτισης. Όσο για την αυτονομία, αυτή υπολογίζεται στα 120 χιλιόμετρα.
Στα περιφερειακά, η BYD έχει επιλέξει ποιοτικές αναρτήσεις με ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός, δύο αμορτισέρ πίσω και φρένα με ακτινικές δαγκάνες. Οι τροχοί είναι 15 ιντσών εμπρός και 14 ιντσών πίσω, ενώ θα υπάρχει άφθονος χώρος για τους επιβάτες χάρη στην άνεση σέλα.
Αν τελικά προχωρήσει αυτό το project της BYD θα έχουμε ένα ηλεκτρικό scooter που θα μπορεί να κοιτάξει στα μάτια το κορυφαίο BMW CE-04. Το μεγάλο του πλεονέκτημα πάντως θα είναι η εξελιγμένη μπαταρία Blade η οποία θα μειώσει δραματικά το χρόνο φόρτισης.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ